OpenJam 2011!

Startet av SkienAron, 27 oktober 2011, 22:58:47

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SkienAron

Diskuter prisen så mye dere vil, men den blir desverre ikke lavere av den grunn.
Prisen må bli som den er i og med at vi må leie folk til å være nattevakter, og vi må leie sovelokale, pga. branninnstruksene i hallen.
+ at vi må kjøpe inn premier til forskjellige konkurranser og dette koster faktisk endel penger også.

Dapp

Var det ikke 400 kr i fjor og akkuratt samme opplegg da? Betaler gjerne 500 kr, men blir feil og si at det være 500, når det var samme opplegg ifjor til 400.

SkedsmoSimen

500 kr ifra et færre oppmøte er dårligere enn feks 350 kr ifra et mye større oppmøte.
just sayin

MCM

kroneisen.... kroneisen.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

cc

I år igjen.. folkens, det blir for dumt å klage på det her. De som driver Nøstedhallen står der halve uka hver bidige uke uten lønn. Det er den mest omfattende dugnaden jeg kjenner til, den gjøres av ca. 5 personer og den pågår hvert eneste vinterhalvår (+snekring, maling etc. om sommeren). De gjør en helt enorm innsats for at vi skal ha et sted å kjøre. Husker dere inngangsprisen i hallen var oppe i 100? Vel, det var disse folka som stod på og jobbet med eier+kommune og fikk presset den ned til 50 igjen. Tror dere dette er personer som drar i gang en event for å tjene penger?

Okay, 500kr for helga er en høyere sum enn hva vi er vant med fra våre egenarrangerte shady jams der eneste utgift vi har er vår egen tid. Forskjellen er at dette er jo aldeles ikke shady, det er godt organisert og har overnatting med dusj og greier, i en helt nyoppusset flott hall (noen nye ramper og). Trekk fra de vanlige 150kr du betaler for å være i hallen i 3 dager så snakker vi om 350kr for 2 overnattinger, rimelig sikker på at du ikke finner noe annet i Drammen for den summen ;)

Faktum er at hallen har en god del regler å forholde seg til, og brannforskrifter gjør at det koster litt ekstra å få til et slikt arrangement. Sånn blir det når kommunen drifter og er ansvarlig for ditt og datt, det er realiteten for et anlegg som Nøstedhallen. Foretrekker du våre gode gamle shady events der man sykler ute og sover på gulvet hos kompisen, så er det jo bare å dra i gang noe sånt. Jo flere events jo bedre.

Trond, Bente, Jørn og gjengen i Nøstedhallen skal ha all ære for jobben de gjør, spesielt at de i tillegg til å holde åpent, vaske alle ramper ukentlig osv. faktisk gidder å dra i gang ekstra arrangement for oss. Tusen takk!

Aron: Kult at du hjelper dra i gang jam. Brukes det mye penger på å kjøpe premier? Ville tro at Element og Bab, sikkert også flere forhandlere er interessert i å støtte oppom slikt med premiedeler - blir ikke det nok? Ev. droppe konkurranser/premier (det kalles jo et jam, tross alt).

SK

AMEN til CC :)
500kr er garantert verdt det, tenker på factory jam der inngangspengene er 100kr, alikevell så må vell de fleste betale skyss oppover og opp til 1000kr for å overnatte på herberget? Når overnattinga er inkludert synes jeg dette er billig :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Hermann

Dere kunne jo hatt en egen inngangspris for de som skal sykle fredag/lørdag, og som ikke skal benytte seg av dass/dusj/soveplass.

Sitat fra: MCM på  3 november 2011, 04:51:54
Tar meg en nightsession i Trikkestallen jeg
æ blir me !

Dapp

Sitat fra: Hermann på  5 november 2011, 16:41:42
Dere kunne jo hatt en egen inngangspris for de som skal sykle fredag/lørdag, og som ikke skal benytte seg av dass/dusj/soveplass.

Sitat fra: MCM på  3 november 2011, 04:51:54
Tar meg en nightsession i Trikkestallen jeg
æ blir me !

Folkene er jo leid inn uansett da.

Neegaard

Er folk seriøst så fattige at de ikke dere ikke har råd til å betale 500kr for en super helg ?
Syntes det blir feil å klage over 100kr i prisforskjell fra ifjor.....

Ta turen,gjør hverfall jeg ! :)
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

SkienAron

CC; det blir nok brukt noe penger på det. Regner også med at bab og element sponser litt som i fjor.

Til dere andre; Skriv opp konkurranseønsker

Tønsberg Sebastian

bunnyhop konk. lengdehop
I love my bike!:)

the one taste.

TønsbergBendik

Game og Bike.
Footdown.

chasehawk

hahaah lattis at folk klager for prisen ahahha, folk burde bare være glad for at det er jam,


hadde vært lættis med lag konk, fks cat vs osl eller bab vs element, eller man trekker lag selv, beste lag vinner tre styk på lag eller noe,eller alle mot han der adrian tell siden han kan cash roll,

TønsbergMag

"VIKTIG MELDING TIL BMX FOLKET!!
Påmelding til Bmx-campen må være oss i hende innen Lørdag 19.11 for at vi skal kunne se om antallet er stort nok til å i det hele tatt kjøre denne campen.
Vennligst spre denne beskjeden.
Påmelding skjer på telefon til Trond Bardalen (99470705)"
- nøsted på face

sprutnic

Belgum