jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Startet av -BMX-, 4 desember 2006, 21:07:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

magge

Dust yourself off and try again.

Thomas

Sitat fra: Almenning:) på  5 desember 2006, 18:20:48
Han er drit gla no når han har fått seg ny sykkel , ikke ødelegg for han nå..
Gratulere så mye ;D Sykle mye no ! Og vist noen deler er litt dårlige kan du jo bytte ut enkelt deler over tid ;)
Lykke til videre med syklinga !

Han er 11år. Det er greit å vite slike ting når man er elleve år egentlig. Det er så lett å lure unger, og mange selgere gir faen i hvor dårlig gjort det er. Uansett så er nok sykkelen mer enn nok for han i en stund framover, så han bør jo være i hundre ut uka.

Grattis med ny sykkel forresten :P
-Sgitnuar_

Dritkul

Whooho grattiss så mye,jeg ble skikkelig glad av å høre den der lille historien din jeg nå..weeee

petter speth

Grattulerer! faren din hørtes snill ut :)

Rune

Kult å ødelegge gleden til andre når han har fått seg ny sykkel. YEY

Nicco

Gratulerer..
Til neste gang du skal skrive en tekst:
Prøv å bruke mere komma, og få bort skrivefeilene (litt vanskelig å skjønne hva du skrev)!

2rd

gratulerer med ny sykkel du!

Det ser ut som du var kjempeglad når du skrev det innlegget, for det var litt vanskeli å fatte ja!

stå på!
Sykl som faen!

Mongoose

Sitat fra: Nicco på  6 desember 2006, 13:46:42
Til neste gang du skal skrive en tekst:
Prøv å bruke mere komma, og få bort skrivefeilene (litt vanskelig å skjønne hva du skrev)!

må du pirke på alt
Han er ikke 11 år enda da!

-BMX-

etter alt dritte jeg har hørt om sykelen kommer jeg til og sykle på den til sånn 23.januar ...så tar jeg pengene fra burstagen min også prøver jeg og selge denne :D så kjøper jeg en bedre...god idee  ???

-BMX-

men men jeg sykler som f... bare at jeg blir sykt kalt det....det er jo dritt vær deluks her i bergen ;)

eirik s

Pssst. Det er lov å banne her...

-BMX-


cc


-BMX-

men dere er det noe jeg må kutte på sykelen...jeg få ikke til manual er det for : jeg er svak :P  , sykelen er tung eller at styre er litt langt fremme?

harry