Hovedmeny

..

Startet av SK, 4 oktober 2007, 20:08:27

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

kai

synsykt, enkelte folk er ikke helt bra i hode.!

ble nesten litt kvalm av og se de drepe den kua.

Tønsberg Sebastian

helvete! faen såntg blir jeg sinna av! >:(
I love my bike!:)

the one taste.

Dyne

fapfapfap

Iron Maiden - Bring Your Daughter... To The Slaughter
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

MariuS B.

Satan, nå er jeg forbanna.

Mongoose

Sitat fra: kai på  4 oktober 2007, 20:13:55
ble nesten litt kvalm av og se de drepe den kua.
Det kan du tenkte på neste gang du spiser burger

Dyne

Det var kosher da din nabb. Hvis han ikke er jøde elns så trenger han ikke spise det kjøttet.
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

harry

Det der er det værste jeg vet, fyfaen! Da jeg var i Spania var det tyrefekte sesong, faens gærninger. Tyrefekterne ble behandla som helter. Sjønner ikke hva som er så crazy med å stikke masse "spyd" inn i ryggen på en okse slik at den  knapt klarer å gå, og deretter erte han. Groteskt.

Tønsberg Sebastian

Sitat fra: harry på  4 oktober 2007, 23:45:13
Det der er det værste jeg vet, fyfaen! Da jeg var i Spania var det tyrefekte sesong, faens gærninger. Tyrefekterne ble behandla som helter. Sjønner ikke hva som er så crazy med å stikke masse "spyd" inn i ryggen på en okse slik at den  knapt klarer å gå, og deretter erte han. Groteskt.

e9
I love my bike!:)

the one taste.

Erik

og så går livet videre..

hvis dere virkelig blir så forbanna så bli veganere, slutt og støtt industrien. meld dere inn i peta, wwd og andre "hjelp dyr"-oganisasjoner, protester, saboter minkfarmer og lignende. stå frem med saken deres på tv, dokumenter dyremishandlingen dere er vitne til. gi livet deres fremfor et dyrs.

do it. you wont.
Sykkel: sykkel

harry

Jeg er med i peta og vegiterianer

Åsmund

ok det der var drøyt.. har vært med og drepe kuer og sånt, men da tar vi en sånn greie til hue også ''pang'' så er han død.. ikke kutter av ballene uten narkose og sånt.

BergenTorArne

Jeg har vært med på elgjakt. Der skyter de elgen så den dør!
nææææh

Erik

Sitat fra: harry på  5 oktober 2007, 00:15:58
Jeg er med i peta og vegiterianer

drikker fremdeles meieriprodukter og støtter industrien. så hold it boii
Sykkel: sykkel

Dyne

Hvis jeg skal ut med noen som er vegetarianer så tar ejg på meg denne t-skjorta her:
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]