Hvor mye Veier en BMX

Startet av BeatPack, 3 juni 2006, 13:40:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BroderHuck

Sitat fra: BeatPack på  8 juni 2006, 11:48:08
har fått darkness i stede wtp ;) men tusen takk for ale som har hjelpet meg og sakt hva som er bra og kjøpe tusen takk azz... i respekt you...

Bra du fikk skaffa najs sykkel. Kos deg!
High Hopes.

BeatPack

Takker.. koser meg vær dag nå jeg  ;D ;D ;D

Pål L.T

finn ut hva det veier selv da=p alle bmxer veier forskjellig...det kommer ann på vekten til delene og rammen..det er jo ikke likt på alle bmxer!er ganske mye...min veien ca 13.5kg!



BeatPack

okey... har skjønnt det nå da  :D ;) min veier 13.8 :P

Kløv

Den BMXen jeg har nå, veier noe rundt 13-14 kilo, men den gamle veier 20.

BergenTorArne

Sitat fra: Kløv på 17 juli 2006, 13:36:35
Den BMXen jeg har nå, veier noe rundt 13-14 kilo, men den gamle veier 20.
20 kilo?? åssn bmx er det da?
nææææh

BeatPack

Atte går det ann og få bmx'er med dempere og gir og vanelig sykkel rame..? kamerat sier at han skjenner en som har det og han sier det er BMx..?  :-\

eirik s

Hvis det er en vanlig ramme på den, er det ingen BMX, enkelt og greit. Det er jo en del barnesykler og sånt som det står "BMX" på, men det er bare markedføringstaktikk.
For en del år sida ble det laget dempegafler til BMX racing, men det var så crap å sykle med at mange (Som var kontraktsbundet til å sykle med det) bare kamuflerte en vanlig stiv gaffel sånn at den så ut som den var dempa...

BergenTorArne

viss det er en vanlig sykkel med demper å sånn er det vel dirtjumper eller noe da.....
nææææh

BeatPack

den er liten da.. så ingen dirt sykkel... okey takk forsvare da skjønenr jeg hvorfor han "Trudde det" :P :D :P

BeatPack

#40
hvor mye veier denne...?

"Twenty"   "Velvet" 

20.5" topprør
13,9" bakende (forsterket wishbone)
74,5 grader headtube
38-14 ((36-13odyssey på den sorte og grå)
175mm 3pc SB krank
7" styre
Kenda 1.95 dekk
Sun felger 48 dobbelbunnet
14 mm foran og bak.
KMC kjede
Tektro bremser
To punkts forbrems
Twenty Ditch sete
4 pegs


står ikke hva den veier...

HARO F2

Sitat fra: ThooMas på  4 juni 2006, 01:11:37
hvis du har litt muskler i arma så går det greit, men vender seg til det etter hvert uanz, og man får vel mere muskler i arma av det tror jeg ;D
Du finner det ut på onsdag ;)
jeg er 14 år og klarer meg greit nok