"Smell" i bass når jeg starter bilen.

Startet av Jkk, 18 juli 2009, 16:28:02

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Jkk

Får ty til noe hjelp her på forumet. Noen som har peiling på bilanlegg? Mads?
Tingen er at når jeg starter bilen og spilleren slår seg på så kommer det et "smell" i bassen.
Hva kan dette komme av? Overspenning eller sikring eller noe?

SK

Jeg må slå på forsterkeren manuelt å da kommer det et lite poff i bassen, ikke noe spesielt smell :S
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Jkk

Godt mulig det bare er det da. følte bare at det ikke hørtes som det skulle være det..

Gerber



* aka mads

du må koble den lille blå ledningen fra spilleren din til forsterker. Det kan ha noe med - polen på forsterkeren eller festet i bilen. Skal tenke på dette....
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Jkk

#6
Den lille blå var koblet til. Men bass og forsterker ble koblet ut når jeg fikk noe sveiset så tenkte å koble på nytt inatt, eller imorra. Jeg har et tileggsspørmål, noen som tilfeldigvis har ei tegning på hvordan koble delefiltér og diskant (og mellomtone?) ? Finner ikke manualen som fulgte med og jeg har ikke koblet det før.
EDIT: Tror jeg fant ut hvordan jeg skal koble det

H_Hansen

En kompis har samme "dumpelyden", men det er når han skrur av bilden. han har forøvrig egen bryter til monoblokkene som han flicker etter han starter bilen. Altså manuel av/på skruing av anlegget. Er nok ikke skadelig.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Dyne

[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

kimern

faen, kjøp deg ny bass eller annlegg på torshov : P
 Ikke dra opp gamle topics hvis ikke du har noe meget viktig å si. Forlenget Warn.