Hovedmeny

..

Startet av SK, 4 oktober 2007, 20:08:27

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Erik

jeg og noen kompiser regna litt på det der. da var det snakk om for hver burger en veggis ikke spiste skulle vi spise to.

problemet er jo at en veggis har lyst på burger til både morgen, middag og kvelds blir bare det 6 burgere om dager. og da har man ikke tatt med lunch og mellommåltider. det blir rett og slett for mange burgere :(
Sykkel: sykkel

Dyne

Poenget er jo ikke å spise mange burgere, men å få vegetarianeren til å spise kjøtt.
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

BergenAndreas

Helvete..Det var seriøst helt forferdelig..Verste var med den hunden som gikk nedi den bilen  :(
Verdens beste sitat av Matt Berry: One day dude Im just gonna get of the bus, and Im gonna run into the woods and Ill never come back, and when I come back, Ill be the knife master!

siguman

Halvparten av det kjøttet der går i søppla.

Rudi

Dette er da en ''propaganda film''. Som viser de verste bildene/filmene de faar tak i.
Saa en lignende film mot pels, de viser det verste de finner og legger det paa film.
Jeg er enig i at det er faelt o.s.v men det er ikke noe spess man kan gjoere mot det...

Huff huff

Dyne

Hva med å ikke kjøpe fra de som misshandlere dyrene slik?
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

Åsmund

Sitat fra: Rudi på  5 oktober 2007, 23:33:09
Dette er da en ''propaganda film''. Som viser de verste bildene/filmene de faar tak i.
Saa en lignende film mot pels, de viser det verste de finner og legger det paa film.
Jeg er enig i at det er faelt o.s.v men det er ikke noe spess man kan gjoere mot det...

Huff huff
Jo f.eks lage en lov mot og drepe dyr på den måten og sette alle som gjør det i fengsel. de sier kjøttet er bedre fordi hunden får drittmasse adrenalin rett før den dauer det gjør kjøttet mye bedre. helt sjukt sier jeg..

Erik

det er ikke lov å stjele, men folk gjør det for det.

matrialet er også filmet i land som ikke har strenge regler når det gjelder behandling av dyr før slakting osv.
Sykkel: sykkel

Åsmund

Men når folk stjeler kommer de som regel i fengsel eller får en straff. ok da jeg har feil. De har jo ikke finni lommemannen ennå så..

KolbotnLars

fuck tyrefekting, det var litt gøy med elefentene som gjorde opprør da (:

MariuS B.

Sitat fra: lars_92 på  7 oktober 2007, 20:20:45
fuck tyrefekting, det var litt gøy med elefentene som gjorde opprør da (:
Gøy at den ble skutt, når den endelig kom seg fri fra fangenskap

Mongoose

Sitat fra: Åsmund på  6 oktober 2007, 01:22:49
]Jo f.eks lage en lov mot og drepe dyr på den måten og sette alle som gjør det i fengsel. de sier kjøttet er bedre fordi hunden får drittmasse adrenalin rett før den dauer det gjør kjøttet mye bedre. helt sjukt sier jeg..
Ikke at jeg har peiling men hvem spiser hunder?

Rudi

I Kina spiser de hund, og flatklemte grisetryner...

Flat out vegan

Og prisen for den mest innsiktsfulle tråden går til....


Rune

Sitat fra: Erik på  5 oktober 2007, 00:09:37
meld dere inn i peta

Men peta støtter jo terrorist organisasjoner.