Dirty deed done dirt cheap!

Startet av Grevlingen, 4 april 2009, 18:59:32

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Grevlingen

Vel, etter å ha slitt med frustrasjon over at jeg ikke kom meg på Factory Jam bestemte jeg meg for å få fiksa litt morsom sykling i helga likevel samt få ut frustrasjonen ved hjelp av manual labour. Jeg dro derfor med spade i hånd (en jævlig dårlig liten aliminiums-spade) opp til parken på Tøyen og gav meg løs på all isen og snøen der.
Etter en helsikkes jobb som tok lang tid, siden jeg bare hadde den værste drittspaden, fikk jeg endelig lov til å låne et spett av en bygningsarbeider i området i 10 minutter (mens han så på og tok seg en røyk) for å slå løs den værste isen som var umulig å fjerne uten. Fikk også fjernet det aller meste av bikkjedritten på plassen.
Fikk altså tatt det aller meste før jeg måtte stikke (med unntak av en del oppå platået, men fikk slått løs en del av dette også) så hele plassen, banken og "kjegla" pluss "bowlen" er nå fri for is og snø. Ting tørka ganske fort mens jeg stod på. Bakken og den lille banken pluss det meste av "kjegla" ble tørr mens jeg var der så regner med at resten har  blitt tørr i løpet av kvelden eventuelt tidlig i morgen. Jeg har ikke tilgang til kost og får ikke kjøpt en i kveld så hvis noen får lyst til å ta seg en tur og har kost så ta den med så blir plassen knall. (er litt løv og shait rundt om kring)

Kort oppsummering: Den lille parken på Tøyen er nå relativ klar for sykling!
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

Grevlingen

Det gikk ikke helt som planlagt dette. Etter at snø og is var ryddet vekk og sola tørket opp hele plassen syntes vist hele tøyen at dette var the place to be. Så barn, bikkjer, kranglende foreldre og alkoholikere ankom med alt pikkpakk de kunne skrangle sammen. Så måtte nok finne meg et annet sted å sykle.
Men nå er iallefall plassen så og si helt tørr og klar for street så fremt den ikke er smekkfull.
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"