Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 4 Gjester leser dette emnet.

SK

SATAN!
Jeg visste at Transformers 2 kom men ikke så fort og så stor!
Så for meg sånn elendig etterfølger med nye ukjente skuespillere osv jeg.. men alle fra 1rn så ut som var med. Både GI. Joe å Land of the Lost så ut som hadde noe sykt med effekter og Year One så morsom ut.
Som sagt, jeg kommer til og blakke meg totalt på kinobilletter! vis de kommer på kino her da..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

H_Hansen

takk Eirik S for videosnuttene :D Mye fint å flott i vente. Gleder meg til alle de kommer ut.

MCM

Så nettopp Storm warning. http://www.imdb.com/title/tt0800367/
Ganske så underholdende. Lavbudsjett og litt simpel, men faen jeg likte den.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Lasse

Så "We were soldiers" her om dagen, Utrolig fet!
Katten

Bmx 5556

Noen som gid nevne noen komedie filmer, trenger ikke å vere nye

Andy K


SK

Knocked Up, Super troopers, Ace ventura 1-kaaanskje 2, Eurotrip, Happy Gilmore og 200 andre jegikke orker og skrive opp
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Bmx 5556

#292
takk for svarene :) for di som vil kan kome opp med mer

Åsmund

dcmbr. kul film. sjekk den ut. 1881 hadde ikke hørt om den, men ho skulle sjekke youtube

Bmx 5556

Sitat fra: BergenÅsmund på  2 februar 2009, 21:57:50
dcmbr. kul film. sjekk den ut. 1881 hadde ikke hørt om den, men ho skulle sjekke youtube

skal kjøpe dn snart, men komer di til og bli solgt ut fort?

Åsmund

ja, kjapp deg. selges ut innen 22:09

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Lasse

Sitat fra: R o a l d på  2 februar 2009, 21:53:45
takk for svarene :) for di som vil kan kome opp med mer

The Benchwarmers, syyk morsom film.
Katten

eirik s

For det første: Kan vi ikke holde BMX-film-pratet til relevante tråder, uansett om de er norske eller ikke?

Og jeg prøver meg med noen komedier som jeg mener er godt over snittet, både når det gjelder "ha-ha"-faktor, intelligens og/eller filmhåndtverk:

Airplane, Top Secret, Hot Shots, Naked Gun-filmene, Shaun of The Dead, Re-Animator, Evil Dead 2, An American Werewolf in London, The Howling, Braindead, Bad Taste, Meet the Feebles, The Frighteners, The Big Lebowski, Barton Fink, Raising Arizona, Burn After Reading, O Brother, Where Art Thou, Brazil, Cannibal: The Musical, Clerks, The General (Buster Keaton), Modern Times (Charlie Chaplin), Animal House, Grosse Point Blank, Dr. Strangelove, Duck Soup, Groundhog Day, Heathers, Hot Fuzz, Idiocracy, In Bruges, Juno, Kiss Kiss Bang Bang, Knocked Up, Pineapple Express. Midnight Run, M*A*S*H, Monty Python and the Holy Grail, Life of Brian, Monty Python's Meaning of Life, Office Space, South Park: Bigger, Longer and Uncut, Swimming With Sharks, This is Spinal Tap,


SK

Kult at det er flere som synes Grosse pointe Blanc og Raising arizona er morsomme. Ingen av vennene mine som har hørt om de filmene engang
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"