Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

Truls

zzzz ikke noe interessant her.

er det en nødvendighet å bare snakke om særest mulig filmer eller?
EMO is fun

MCM

Offspring skal sees!

Har du sett Shortbus Truls? Den er ikke så sær.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Sitat fra: Truls på  4 februar 2009, 01:19:18
zzzz ikke noe interessant her.

er det en nødvendighet å bare snakke om særest mulig filmer eller?
Dakar. Var det ikke nok pang-pang?

Andy K

Razorhead og Lost Highway er litt sær da.

Truls

herre min eirik. pang pang er kjedelig. poenget er at det virker som om dere har en konkurangse i hvem som finner de filmene som er særest mulig.

Sitat fra: MCM på  4 februar 2009, 01:35:20
Har du sett Shortbus Truls? Den er ikke så sær.

nei har ikke sett den. men skal sette den på listen.

jeg er en veldig stor wes anderson fan, så det så..
EMO is fun

Rune

Kan den nye nye filmtråden hete "den nye nye filmtråden aka nerdetråden"

eirik s

#321
Sitatherre min eirik. pang pang er kjedelig. poenget er at det virker som om dere har en konkurangse i hvem som finner de filmene som er særest mulig.
Siden du tydeligvis er seriøs for en gangs skyld, kan du kanskje spesifisere litt? For det er lite av det jeg har prata om her i det siste som føles veldig sært for meg (og sett med "normale" øyne kan man jo kalle Wes Anderson rimelig sær også)

Se El Topo eller Santa Sangre av Alejandro Jodorowski, så skal jeg love deg at du får justert særhets-begrepet ditt litt ;)

En ting til: I stedet for å klage over at vi (jeg?) snakker om "sære" filmer, hva med å komme med diskusjonsemner selv? Ganske sikker på at jeg kan ha noe å si om "dine" filmer også...


SitatKan den nye nye filmtråden hete "den nye nye filmtråden aka nerdetråden"
Er ikke denne tråden nerdete nok for deg, Rune? Da skal jeg doble mine anstrengelser...

Men for å være litt seriøs med deg også et øyeblikk (man kan jo håpe): Hva med å bidra litt? Det er godt mulig du ikke har noen interesse av å diskutere film, men det er det jo noen andre her som har, så kanskje la være og spamme ned "tråden vår"?

P.S. Hvorfor er "sært" nødvendigvis noe negativt?

Hjermahgerd

Taxidermia av György Pálfi er en sær film som alle må se
Jeg synes iallefall den er kjempesær, så da er den vel bra også
No cake for the impurity
Blogg

Åsmund

handler ikke den om griser?

Hjermahgerd

Ville ikke gå så langt som å si at den "handler" om griser, men griser spiller en ganske så stor del i en av historiene i filmen
No cake for the impurity
Blogg

henrikBergen

101 reykjarvik fuckings ftw!  Har du den G-string????
Det er faktisk verdens beste film :-* :-X ::) >:( :( :D ;) :) :D :-* :-* :-* :-* :-* :-\ :-X :-X :-X :P :P :P ::) ::) ::) 8) :o :( :(

eirik s

Det er en sånn film som jeg burde ha sett, men aldri har greid å krøke meg til...

eirik s

Men mens vi er inne på det sære, her tror jeg vi har godfilmen sin, Marius. Behold Tokyo Gore Police:
http://twitchfilm.net/site/view/its-five-minutes-of-madness-in-the-tokyo-gore-police-trailer#extended

Knnth

Ehh. Spilleren 1 og 2 er litt best

eirik s