Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

oskar

Sitat fra: MCM på  7 februar 2009, 00:55:53
Den der ser bra ut ja. Bare det å se at Rogen er med, gjør at filmen (nesten) automatisk er verdt og få med seg

Nei, fy faen han seth rogen er ikke verdt å sette på.
Likte supebad men knocked up var ikke noe bra. Har ikke sett den stoner greia men har bestemt meg for å ikke like den.
Jo, man kan bestemme seg for å ikke like noe før man har sett det. For eksempel ALT av Adam Sandler (unntatt punch drunk love) og absolutt ALT som Rob Schneider er med i. Den mannen må dø.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

Håkon

Sitat
Nei, fy faen han seth rogen er ikke verdt å sette på.

Ehh, what?
Tjalvæææ

eirik s

#362
Oskar, da...
Ganske sikker på at Observe and Report ligger i en ganske annen gate enn Superbad og Knocked Up. Og se Pineapple Express (som det er feil å kalle en stoner-greie, typisk lat presse), for faen!

He he. Da veit jeg forresten om en kommende film du virkelig bør styre unna:


BTW. Er også langt fra å være Sandler-fan, men denne er jeg meget nysgjerrig på, basert på en del ting jeg har lest om den...

oskar

en gang bror min jobba på american way of video så kom Enok Enoksen og skulle leie knåkked øpp. Ja, knåkked, ikke `nocked` up altså.. Jeg lo fælt.
Og en skulle leie veien til islam.
Han sa the island.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam


eirik s


Hjermahgerd

Haha
Folk som liker Star Wars best er sååå søte
No cake for the impurity
Blogg

eirik s

Selv om det er liten tvil om at Rings-trilogien er de objektivt beste filmene, så er det Star Wars (original trliogy) som står mitt hjerte nærmest ;)

eirik s

Og så har vi kommet til neste del av "filmer Eirik gleder seg vanvittig til som dere helt sikkert ikke har hørt om, og det samme gjelder nok tegneserien den er basert på":
http://www.imdb.com/title/tt0446029/
http://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Pilgrim

Psst. Fans av Shaun of the Dead og Hot Fuzz: Sjekk regissøren...

SK

Jeg er nødt til å se Clerks filmene snart..

Virker som Cera er på vei oppover forressten :P
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MCM

Jeg så Disaster Movie i går. Det er det jævligste jeg har sett noen sinne. Søppel for øynene.
Jeg som trodde jeg hadde lært fra de andre lignende filmene som Epic movie, date movie osv. Men nei.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Hjermahgerd

Disaster Movie ligger helt nederst på den værste-filmer listen på IMDB
Derfor har jeg sykt lyst å se den

Sitat fra: SK på 10 februar 2009, 16:14:39
Virker som Cera er på vei oppover forressten :P

Han er dialed
No cake for the impurity
Blogg

MCM

Ja det skjønner jeg virkelig
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

SK

Samme her.
Epic Movie, date movie og alle de der suger jo, jeg finner jo 100 filmfeil, skuespillerne suger osv.. men det er jo enkelte småscener som får meg til og le..
+ Carmen Electra er med i alle sammen, det gjør de verdt og se
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Selv om jeg virkelig liker Michael Cera, så håper jeg at han snart viser at han kan noe annet enn den samme karakteren han basically har gjort variasjoner av hittil. Og det må han gjøre i nevnte Scott Pilgrim, så det blir jo spennende...

Apropos Cera, så anbefaler jeg alle å se gjennombruddet hans, komiserien Arrested Development. Det er ikke ofte jeg kaller noe for genialt, men den er det.