Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MCM

Arrested Development er fantastisk! Synd det ble over så fort.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Erik

syns cera er fantastisk når han spiller litt sånn tilbakestående som i arrested development, super bad og (ikke fullt så mye) i juno.
Sykkel: sykkel

SK

Juno står øverst på filmer jeg skal kjøpe, noen som har sett den som kan fortelle litt om hvordan den er? bra, morsom osv?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

harry

Jeg synes ikke Juno var allverdens, helt OK. Men er stor fan av Arrested Development. Klart en av de beste seriene jeg har sett.

oskar

Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Og kanskje tidenes beste sitcom-vits, fra Arrested Development (som dessverre er helt uforståelig ute av sammenheng):
Michael (To Gob): -You have to get rid of the "Seaward"
Lucille: -I'll leave when I'm good and ready!

Og på andre plass:
Tobias: -Okay, Lindsay, are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist.


Når det gjelder Juno, så vil jeg absolutt anbefale den. Jeg sleit litt med å komme inn i den med en gang, men så fort man innser at dialogen er ment å være stilisert og ikke realistisk, så går alt så meget bedre.

eirik s

Oooh. Til helgen (eller seinest mandag, forhåpentligvis) kommer den første teaseren til Inglourious Basterds. Og jeg håper jeg ikke trenger å forklare hvilken film det er...

Thomas

Jo, det gjør du. Gidder ikke å google
-Sgitnuar_

eirik s

Og da tror du jeg gidder å fortelle det?

Andy K

de vitsene fra Arrested Development er så sinnsykt bra! Revnet helt når du tok de fram.

Åsmund

Det er en Quentin Tarantino film. Handler om noen jøde-amerikanske folk (eller noe) som kaller seg ''the basterds''. De dreper nazier. Også møter de ei jente som eier ett teater (?)

SK

When a Jewish girl's family is exterminated by the Nazis, she flees to Paris and meets a kindly woman who takes her in. Working for this woman at her movie theatre, the girl finds herself in a unique situation when an infatuated German war hero persuades his superiors to screen their latest propaganda film at her theatre. Will she seek revenge?

Meanwhile, aware of the plans for the movie premiere, a group of Jewish-American soldiers, working deep behind enemy lines enact their own plans to throw a wrench in the German war machine.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg driter egentlg litt i handlingen inntil videre. Er det ikke nok med sammensetningen av ordene "Tarantino" og "2. Verdenskrig"?

Håkon

Sitat
Jeg driter egentlg litt i handlingen

Ulikt deg Eirik
Tjalvæææ

MCM

Denne her skal jeg se i kveld. Ser syykt lovende ut siden jeg digger bruce Campbell! http://www.imdb.com/title/tt0489235/
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.