Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Lasse

the strangers, noen som har sett den? lurer på om jeg skal se den engang.
Katten

SK

Jeg så den i går, en av de skumleste filmene jeg har sett..
Faktisk ikke så mange "skvette" scener, men sykt ekkel stemning!
Så også Blair witch project, den å var sykt ekkel!!

"Det er ikke en hund, det er en slags... ting! Den imiterer en bikkje! kom dere vekk idioter!"
Gjett hvilken film?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MCM

Strangers falt i smak hos meg.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Sitat"Det er ikke en hund, det er en slags... ting! Den imiterer en bikkje! kom dere vekk idioter!"
Gjett hvilken film?
The Thing. Gimme something hard...

Grevlingen

#469
Sitat fra: eirik s på 28 februar 2009, 10:22:37
The Thing. Gimme something hard...
Her har du en liten nøtt fra en knallfilm:
CT: (snakker om Cole) He fucked his parents.
JP: He what ?
CT: He fucked his parents.
JP: Both of 'em ?
CT: Yeah. Mother. Father. Parents. Both of 'em. Fucked 'em.
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

eirik s

Jeg må innrømme at jeg måtte ty til imdb på den, men så viser det seg at det er en film jeg ikke har sett. Må få gjort noe med Jarmusch-manglene mine, gitt...

Grevlingen

Ja, den må du absolutt få sett... i tillegg til fet casting, bra manus og kamera ligger gitaren til Neil Young i bakgrunnen gjennom hele filmen.(og da av det godekaliber, ikke "dette-må-jeg-pga-kontrakt-neil-young") En virkelig spesiell film. Anbefales!
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

SK

Hehe, var ikke ment til å være vanskelig, men jeg tenkte alle kom til å tenke norsk film når jeg skrev norsk sitat. Skjønte uansett at det var du som kom til og svare..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Akkurat tilbake fra The Wrestler. Sooo good! Og selv om jeg ikke har sett Milk ennå (og generelt er fan av Sean Penn) kan jeg si med ganske stor sikkerhet at Mickey Rourke ble robba for en velfortjent Oscar...

Hjermahgerd

Jeg har sett Milk og synes virkelig ikke Penn fortjente å vinne Oscar fremfor Rourke
Penn spiller ganske bra, men jeg synes Rourke var et par hakk over. Synes egentlig også Frank Langella spilte bedre enn Penn, men det er tydeligvis ingen enige med meg i
No cake for the impurity
Blogg

eirik s

Det er ren politikk. Oscar-akademiet ser så progressive ut når de belønner noen som spiller homse, i tilegg til at Rourke har skaffet seg en god del uvenner i Hollywood opp gjennom åra...

SK

Appropos(?) 80talls actionkomedier jeg skrev ett innlegg om for noen dager siden, Romancing the Stone og Jewel of the Nile ruler!
Også er jeg sikkert den eneste som elsker Tango og Cash(it has its moments).


Tango: When this is over, we have to pay Jabba the Hutt here a visit.
Cash: I'll bring the chainsaw.
Tango: I'll bring the beer.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

oskar

Sitat fra: SK på 28 februar 2009, 22:42:23Også er jeg sikkert den eneste som elsker Tango og Cash(it has its moments).

Du er ikke den eneste nei.
Cobra er også jøævlig bra..
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Okay, det er mulig å ta 80s nostalgia litt for langt. Det gjelder forresten dobbelt hvis man ikke (eller knapt nok) var tilstede på 80-tallet...

Andy K

"Bitches leave!"

Hvilken film?