Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

#540
Sitat fra: Truls på 18 mars 2009, 21:48:29
dette er eirik, sk og mcm sin spam tråd
Hvordan er det spam å prate om film i en film-tråd? Vil vel egentlig påstå at du har spamma mer i denne tråden enn meg...

Men seriøst , Truls, siden du tidligere klagde på at vi ikke prata om sånne filmer du synes det burde prates om: Du vet det er en ganske enkel løsning på det, ikke sant? Som å begynne en diskusjon om disse mer verdige filmene, for eksempel.

P.S. Ja, jeg liker å prate om film. Det er det en noen få andre her som gjør også. Hvis noen har et problem med det, hva med å holde seg vekk fra en FILM-tråd? Brain surgery this ain't...

MCM

Sitat fra: Åsmund på 11 mars 2009, 00:06:34
Si ifra når du har sett Visitor Q.

Har sett den ja. Og ja den var ekstremt eller som jeg liker og si: Ekskremt sinnsyk.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

This is either the best thing ever in the history of things, or the worst:

http://www.youtube.com/watch?v=G2Pms5ft034

Håkon

Tjalvæææ

Roger

Sitat fra: MCM på 18 mars 2009, 23:30:09
Sitat fra: Åsmund på 11 mars 2009, 00:06:34
Si ifra når du har sett Visitor Q.

Har sett den ja. Og ja den var ekstremt eller som jeg liker og si: Ekskremt sinnsyk.

for mye morsmelk

SK

sjokk at c.Thomas howell var med, han er med i alle drittfilmer som har blitt lagd de siste 20 årene.
Eneste filmen han var bra i må være The Hitcher.. å ET :p
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

SitatEneste filmen han var bra i må være The Hitcher.. å ET :p
The Outsiders og Gettysburg er også bra. Men ellers... not so much.

Rune

Du hoppa over skriveleifen eirik, men jeg lurte på noe utenom tråden. Har de internet på barnehager nå til dags? Det er noe jeg har stusset over ganske lenge.

SK

http://www.youtube.com/watch?v=TT0oXX-Nh_A
Den så  faktisk litt bra ut, i forhold til den andre zombiefilmen som ble posta..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Sitat fra: Rune på 20 mars 2009, 09:19:02
Du hoppa over skriveleifen eirik, men jeg lurte på noe utenom tråden. Har de internet på barnehager nå til dags? Det er noe jeg har stusset over ganske lenge.
Jeg kan jo late som du faktisk spør på alvor:
På kontoret til styrer: Ja.
På avdelingene hos ungene: Nei, men vi har PC'er som brukes til å vise bilder og sånn, pluss noen enkle spill. Hvordan det er i andre barnehager aner jeg ikke.

Og hvis det egentlig er tidspunktene for mine siste poster du lurer på, så har jeg vært hjemme med streptokokker hele uka. Anything else?

P.S. Hvem er "skriveleifen eirik"? Tror ikke jeg kjenner ham, og hadde nok huska det hvis jeg hoppet over ham...

eirik s

#550
Visse personer er veldig opptatt av en tråd man skulle tro de egentlig ikke var så opptatt av...

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

cc

Defiance så knall ut, den type film jeg liker.

Sitat fra: SK på  7 februar 2009, 01:35:28
Escamilla har faktisk den største rollen av "skurkene" i mallcop :P Thorne er med i 2 scener
Sjekk bildet: http://www.imdb.com/media/rm325487104/tt1114740
Filmen forøvrig ser så teit ut at jeg ikke gidder se den, pluss at Kevin James dekker hele coveret og lyser "Styr unna!"

Leifi

se eagle eye!
når jeg skulle se den forventa eg en litt shabby kjedelig film med et tema som er brukt opp, men skal si at eg ble ganske postivt overraska!
yay, i ride little bike

eirik s

Siden dette innimellom også er TV-serie-tråden må jeg bare komme med en anbefalning: Den nye HBO-serien "Eastbound and Down" med Danny McBride (pyro-mann i Tropic Thunder og dealer i Pineapple Express). Fantastisk redneck-komedie med utrolig dialog: "Listen up you beautiful bitch, I'm about to fuck you up with some truth."

Dagbladet klarer som vanlig å fokusere på det viktigste: http://www.dagbladet.no/2009/03/21/kultur/film/komikk/hbo/5398639/