Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 4 Gjester leser dette emnet.

eirik s

Sitat fra: oskar på  5 april 2009, 18:55:41
sit the fuck down and let daddy teach you!

He he. Oskar blir pappa snart...

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Håkon

Chea, 50 cent er med i den!
Tjalvæææ

eirik s

#588
Sitat fra: Håkon på  5 april 2009, 22:21:36
Chea, 50 cent er med i den!
Det er, for meg, det absolutt minst viktige med den filmen. Tror det der kan bli gøy, ja. Old School...

Håkon

Sitat fra: eirik s
Det er, for meg, det absolutt minst viktige med den filmen.

Trodde du at det var det mest viktige da?
Tjalvæææ

eirik s

Jesus! Er du 8 år gammel?
Faen om jeg veit, vel! Det jeg kommenterte er at noen ser den rollelisten, og velger å fokusere på føkkings 50cent.

Håkon

Sitat fra: eirik s
Det jeg kommenterte er at noen ser den rollelisten, og velger å fokusere på føkkings 50cent.

Er det ulovlig da?
Jeg komenterte det fordi at en idiot av en fyr er med i en film som dette, noe som han ikke skal.. Han skulle holdt seg til å stå med de fine damene og snakke om snop
Tjalvæææ

Rune

Hva har 50cent gjort galt? Gjorde han ikke en solid rolle i get rich or die trying kanskje?

SK

Sitat fra: Rune på  6 april 2009, 12:42:12
Hva har 50cent gjort galt? Gjorde han ikke en solid rolle i get rich or die trying kanskje?
Bedre enn hva Eminem gjorde i 8mile ihvertfall.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Håkon

Sitat fra: Rune
Hva har 50cent gjort galt? Gjorde han ikke en solid rolle i get rich or die trying kanskje?

Folk har forskjellige meninger.. Du liker han, jeg gjør ikke
Tjalvæææ

eirik s

SitatEr det ulovlig da?
Jeg komenterte det fordi at en idiot av en fyr er med i en film som dette, noe som han ikke skal..

I see. Jeg trodde du var mer på "faen så kult, 50Cent er med i filmen"-greia. Sorry. My mistake.

SitatFolk har forskjellige meninger.. Du liker han, jeg gjør ikke
Men det er også derfor vi har diskusjonsfora, ikke sant? Nettopp for å diskutere de forskjellgie meningene våre ;)

Rune: Jeg har ikke sett "Get Rich..." (og har det ikke så veldig travelt med å rette på det), så jeg skal være litt forsiktig med å uttale meg, men det der var faktisk første gang jeg har hørt noe positivt om hans innsats som skuespiller.
Når det er sagt, så regner jeg med at Stallone (som er en mye smartere herremann enn folk flest tror) sikkert har noe lurt på gang i The Expendables. Det er helt tydelig at den rollelista er satt sammen med hensikt, for å si det sånn.

P.S. Jeg likte Eminem i 8 Mile, jeg...

oskar

Nå har jeg sett Pineapple Express..

Den VAR ræva.
Han som sang i starten var gøy. Og.. og..eh.. ja, det var vel det eneste egentlig.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s


Andy K


eirik s

Sånt fører tydeligvis til nedsatt evne til å bedømme film...