Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Rune

Har jeg seriøst gått glipp av dette fordi jeg valgte å være sosial i går?

SK

selv om diskusjonen er veldig morsom å lese, kan dere være så snille å slutte å spamme filmtråden? vil ikke at den skal bli stengt
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Rune

Kanskje du skal passe på deg selv istedet? Desutten har jeg og Eirik allerede lagt opp opplegget for den nye nye filmtråden.

Håkon

Sitat fra: SK
kan dere være så snille å slutte å spamme filmtråden? vil ikke at den skal bli stengt

Festbrems! Hvorfor skal det stenges mens det begynner å bli moro?

Og som Rune sier:
Sitat fra: Rune
Desutten har jeg og Eirik allerede lagt opp opplegget for den nye nye filmtråden.
Tjalvæææ

eirik s

SitatDesutten har jeg og Eirik allerede lagt opp opplegget for den nye nye filmtråden.
Har vi?

Uansett: Dette er "min" tråd, og jeg erklærer herved at den kun skal stenges ved helt ekstreme tilfeller. Basta!

For å runde av avsporinga fikk jeg en slags unnskyldning på PM i dag morges (eller så nærme man kommer en unnskyldning i Larz sitt hode), og selv om den var bortimot like teit som nesten alt annet han har sagt (han innrømmer forresten at han er "en fullblods drittsekk som bedømmer mennesker etter inntekt og/eller utdannelse og bosted", siden flere lurte på det), tenker jeg vi kan la det ligge nå.

Bortsett fra en liten kommentar fra meg: Man har tydeligvis ingen problemer med å slenge dritt i full offentlighet (helt til man er så feig å slette det igjen), men unnskyldninger tør man kun ta på tomannshånd...

MCM

Stakkars gutten trenger jo bare oss andre til å bekrefte hans eksistens. Det finnes et navn på det, men kommer ikke på det i farta... hehe
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

MCM

#711
narsissistisk personlighetsforstyrrelse heter diagnosen du lider av Lars
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Interessant... Jeg tror aldri noen har kalt meg "kuse" før, men en gang må jo være den første. Spennende innboks jeg har om dagen...

MCM

jeg får ikke til å sende til lars. kanskje han har blokkert meg. Jeg vil og prate med et skada menneske:(
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Han har blitt muta, hvis det betyr noe for PM-sending.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Sitat fra: MCM på  9 juni 2009, 19:20:44
kjedelig
Ikke så kjedelig som for meg. Jeg er nemlig en trygdesnylter uten en mening med livet (hey, new sig!)

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Jon

Sitat fra: eirik s på  9 juni 2009, 19:31:31
Sitat fra: MCM på  9 juni 2009, 19:20:44
kjedelig
Ikke så kjedelig som for meg. Jeg er nemlig en trygdesnylter uten en mening med livet (hey, new sig!)
er det lov/etisk greit å quote fra pm :P

eirik s

Sitater det lov/etisk greit å quote fra pm
He he. Nei, egentlig ikke, og jeg har faktisk "tatt" Larzz for det en gang før.

Men gjett hva?
Nummer en: Siden det jeg gjengir er drittkasting mot meg (som dere står fritt til å være enig i), burde det være greit.
Nummer to: Jeg driter i det. Han er så langt forbi den grensen der at jeg ikke gidder å ta hensyn til ham, så fuck it! Han har også flere ganger innrømmet at han bare er her for å kødde (i tilegg til at han er anonym), så da ser jeg ikke helt problemet.

Men hvis noen mener jeg fortjener en advarsel i denne sammenhengen, tar jeg i mot den med glede...

Edit: Og dere kan quote mine PMs så mye dere vil.