Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Åsmund


TK




SuperCustom

Fy ____ ass! No Country For Old Men er så sinnsykt bra... Blåser han hode av han i bensinstasjonen, eller ikke? Mynt eller kron, alt er opp til mynten!
Og slutten er spennende, og rar samtidig :P ;D

- Haugen

eirik s

Haugen: Det er lov å si "faen" her ;)

Ellers: Ny film fra Ricky Gervais og Stephen Merchant:
http://www.youtube.com/watch?v=ueuupmJLwqs

oskar

Jeg har akkurat sett Brüno.
Hilariolioliolious..
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

oskar

Nå har jeg prøvd å se Blade Runner. Det ble for mye surr for meg. Ikke nok action.. også trodde jeg ikke på historien. Beklager så mye altså men jeg syns den var ræva.

nå skal jeg begynne på Generation Kill istedet.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

SitatNå har jeg prøvd å se Blade Runner. Det ble for mye surr for meg. Ikke nok action.. også trodde jeg ikke på historien. Beklager så mye altså men jeg syns den var ræva.
Jeg sliter litt med Blade Runner selv, jeg. Selv om jeg skjønner (til en viss grad) klassikerstempelet, så synes jeg egentlig den er ganske kjedelig, med unntak av enkelte scener. Den er helt fantastisk på et teknisk nivå, og effekter og scenografi har ikke blitt en dag eldre.

Hvilken versjon var det du så, forresten? Det finnes 4-5, men den nyeste "Final Cut"-varianten er absolutt å foretrekke. Og unngå uansett alle versjoner som har en voice-over med Harrison Ford.

Aporopos effekter som aldri eldes: Fikk The Thing på Blu-ray i går., og den filmen nærmer seg mer og mer min all-time topp 3, tror jeg. Faen, for en film! Og det er en tragedie at Thing-effektskaper Rob Bottin knapt har jobbet siden han gjorde make-up-effektene i Seven. Fucking CGI!

oskar

Det var denne:

Coveret var salt og jeg må virkelig gå og legge meg.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

SK

Sitat fra: eirik s på 12 juli 2009, 01:19:50
Aporopos effekter som aldri eldes: Fikk The Thing på Blu-ray i går., og den filmen nærmer seg mer og mer min all-time topp 3, tror jeg. Faen, for en film! Og det er en tragedie at Thing-effektskaper Rob Bottin knapt har jobbet siden han gjorde make-up-effektene i Seven. Fucking CGI!

Tror den ligger på top 3 over beste skrekk/thriller filmer, og top 10 overall filmer. Den filmen er så sykt bra..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Sitat fra: oskar på 12 juli 2009, 01:51:59
Det var denne:

Coveret var salt og jeg må virkelig gå og legge meg.
Det er Final Cut-versjonen, ja.

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Leifi

yay, i ride little bike

Espen

jeg vet ikke om det er sakt før.. men max manus <3
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.