Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

per martin

Ohhh, jeg så The Devil's Rejects her om dagen.  Den var skikkelig gøy, den humoren som var der var bare så, så, så... bra


sverre95

syns big stan var en kjempe bra film jeg:)


oskar

Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Her er det første offisielle bildet fra James Cameron's Avatar (eller "filmen som kommer til å forandre alt og alle i hele verden, kanskje til og med hele universet" hvis vi skal tro mannen sjøl):



Neste fredag er det forresten verdens "Avatar-dag" hvor man kan få se 20 minutter av filmen gratis. Can you say "hype machine"?

eirik s

Inglorious Basterds på fredag, folkens. Jeg har hørt flere si at det er Tarantino's beste siden Pulp Fiction...

Åsmund

Den må jeg absolutt se med en gang. Gleder meg.

SK

Dumt jeg må vente i 2måneder før den kommer hit.. seriøst, først i kveld har jeg fått sett Drag me to hell(som var sånn passe guffen forresten).. det tar aaalt for lang tid før filmer kommer hit :(
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Andy K

Sitat fra: eirik s på 18 august 2009, 15:56:06
Inglorious Basterds på fredag, folkens. Jeg har hørt flere si at det er Tarantino's beste siden Pulp Fiction...

Jeg venter på at Aurora kino skal få lagt den inn på systemet, slik at jeg kan reservere plass. Men ja, premiere på fredag. JIPPI!

eirik s

Første trailer for James Cameron's Avatar: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/hd/

Jeg vet ikke helt... Jeg tror det kan bli en jævla kul action/sci-fi-greie, men jeg så ikke noe til det "revolusjonerende" aspektet Cameron maser om hele tida. Og Gollum ser fremdeles bedre ut enn Na'Vi'ene...

eirik s

Akkurat tilbake fra Inglorious Basterds. Kan ikke flere skynde seg å se den, sånn at vi kan prate om den? Årets klart beste så langt. Holy shit!

SK

Skjønte ikke en dritt av Avatar traileren, men men ..
Hadde kino'n min hatt I B så hadde jeg sett den tvert, men den kommer sikkert ikke før oktober.....
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Fy faen så glad jeg er for å bo i en større by noen ganger

Andy K

Aurora kino (i Alta, hadde den på premiere idag) sucks to be SK.

Andy K

Inglorius Bastards var faen så bra! Nesten så det burde bli obligatorisk å se den.