Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

Andy K

Sitat fra: Tønsberg Sebastian på 28 september 2009, 23:41:52
Sitat fra: eirik s på 28 september 2009, 23:40:02
Når noen lurer på hvorfor du mener noe (samme hva det er), er det vel greit å kunne forklare hvorfor?

ja, nei jeg syntes den var dårlig fordi han som spiller freddy ikke passa inn rollen.

Kan du ikke utdype sikkelig? Hvorfor likte du ikke han som spille "Freddy"? Hva var det som fikk deg til å komme med en slik påstand?. Hvem andre ville du heller ha sett i rollen?

Ikke at noen av oss her egentlig kommer til å høre på svaret ditt, men nå vet du hvertfall hvordan du skal støtte opp din egen påstand.

Roger

Sitat fra: Andy K på 29 september 2009, 09:52:01
Sitat fra: Tønsberg Sebastian på 28 september 2009, 23:41:52
Sitat fra: eirik s på 28 september 2009, 23:40:02
Når noen lurer på hvorfor du mener noe (samme hva det er), er det vel greit å kunne forklare hvorfor?

ja, nei jeg syntes den var dårlig fordi han som spiller freddy ikke passa inn rollen.

Hvem andre ville du heller ha sett i rollen?



Robert Englund

eirik s

Jeg mistenker at selv om resten av filmen suger, kommer Jackie Earle Haley til å blåse Englund av banen som Freddy...


eirik s

Away We Go har jeg hørt mye bra om, og Where the Wild Things Are er en av de jeg gleder meg veldig til. The Soloist er jeg ikke så godt kjent med, men med Joe Wright bak roret bør den være bra...

MCM

Planlegger å se denne i kveld. Noen som har sett den eller?

http://www.youtube.com/watch?v=UAxOUyVs3O0
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Erik

jeg så den for noen uker siden. ganske stilig film.
Sykkel: sykkel

SK

Synes det er unødvendig med ny Elm street, synes de gamle er mer enn bra nok. Har sinnsykt dårlig tro på denne.. Halloween og Friday the 13th remakene var helt greie, men dette er lame. og at de byttet ut Englund er utilgivelig fra min side.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

rabbit

Sitat fra: SK på 30 september 2009, 00:43:09
Synes det er unødvendig med ny Elm street, synes de gamle er mer enn bra nok. Har sinnsykt dårlig tro på denne.. Halloween og Friday the 13th remakene var helt greie, men dette er lame. og at de byttet ut Englund er utilgivelig fra min side.

Ja, ny Elm street blir bare teit.Og ja, Englund var jo kongen!
CAT BMX all day :)

eirik s

SitatHalloween .... remakene var helt greie

Hahahahahahahahahahaha.

Om de originale Nightmare-filmene: Det er 3 av de 8 (1,3 og Final Nightmare) filmene som er i nærheten av bra, resten er bare møkk. Så i stedet for å lage enda en dårlig oppfølger med en 62 år gammel middelmådig skuespiller, ser jeg ikke helt problemet med å prøve å oppdatere serien med en glimrende og allsidig skuespiller i hovedrollen (se Watchmen eller spesielt Little Children for eksempler på Haley's mestring av skuespillerfaget).

For å understreke: Jeg er i utgangspunktet ganske lei av horror remake-trenden, men jeg synes ingen av "grunnene" dere kommer med er nok til å avfeie akkurat denne. Jeg har ingen idé om dette blir en bra film eller ikke, men Jackie Earle Haley's deltagelse gjør at jeg i hvert fall gir den en sjanse.



Roger

hørte noe om at de har tatt bort humoren for å gjøre den skummlere.
var det noe som gjore filmene kule så var det humoren spør du meg

eirik s

Du har tydeligvis ikke sett den første...

eirik s

Enda en trailer for en horror remake: http://www.apple.com/trailers/independent/thecrazies/

Denne gangen er det George Romero's The Crazies som får en ny runde, og dette minte meg egentlig mest om at det er lenge siden jeg har sett originalen, og det må jeg gjøre noe med...


Bergen Trym

Har noen sett Vegas her ? Var den bra ?
Bergen