Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

SK

http://www.youtube.com/watch?v=_gvN-PJE27Y#ws hmmm....

Så forressten Avengers for første gang igår, overaskende bra. Men av de nyeere filmer som har kommet i det siste så må jeg si at Cabin in the Woods BLEW MY MIND :)

Begynte på ny jobb på en MIX kiosk sist uke som gjør at jeg får med meg alt nytt som kommer + leier film gratis så regner med at det blir endel filmseeing framover :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Looper er kanskje årets beste film så langt. Morsom, spennende, smart, fantastisk action, og, en gang til, smart. Ja, man må faktisk bruke huet litt :) Prøv å unngå å vite noe særlig om plottet på forhånd.


Litt morsomt at Bruce Willis nå har vært med i 2 av tidenes... tja... 5 beste tidsreise-filmer.

SK

Hva er den andre?

Gleder meg til den ja.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

12 Monkeys, selvfølgelig...

Don Runo

Jeg så darwin awards her om dagen. Metallica gjør en rar apperance i den. En snodig blanding av konsertopptak, uekte lydklipp, samtale med en skuespiller de åpenbart ikke er i samme rom som. Anbefales av den grunn.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Gerber

Darwind Awards er finfin! Ikke en grassat dyp film akkurat, men relativt morsom. Kanskje verdt en re-titt igjen


eirik s

Så, hva synes man om Star Wars-nyhetene?

krølle


eirik s

Det har jo stått nesten mer i media om det den siste uka enn Hurricane Sandy og valget i USA, jo...

George Lucas har solgt Lucasfilm til Disney, og de planlegger å lage minst 3 nye Star Wars-filmer, der den første skal komme i 2015. I tillegg ryktes det at flere av skuespillerne i originaltrilogien kan være involvert i de nye.

krølle

Sitat fra: eirik s på  6 november 2012, 21:35:27
Det har jo stått nesten mer i media om det den siste uka enn Hurricane Sandy og valget i USA, jo...

George Lucas har solgt Lucasfilm til Disney, og de planlegger å lage minst 3 nye Star Wars-filmer, der den første skal komme i 2015. I tillegg ryktes det at flere av skuespillerne i originaltrilogien kan være involvert i de nye.
det har jeg ikke fått med meg! men WOOOW ble super gira jeg nå ! :D

Adrian KH Maurud

Tror disney kommer til og ødelegge serien jeg... Men man vet aldri. Disney eier jo f.eks marvel. Og de har jo bra filmer de. Så tiden vil vise hvor vellykket det blir...
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

eirik s

Lucas har ødelagt Star Wars på egen hånd for lengst, so the only way is up. Jeg tror faktisk dette kan være en god ting. Disney er, som du sier, mye mer enn Mikke, Donald og eventyrprinsesser, og de eier Lucasfilm på samme måte som de eier Pixar og Marvel Entertainment.
Og, som sagt, jeg tror (vet) at mye av problemet med Star Wars de siste 10-15 årene har vært George sjøl, og nå som han er ute av bildet, kan det gi muligheten for nye, talenfulle filmskapere.

Får man håpe.

Som gammel, men desillusjonert, fan, er dette første gang på lenge at jeg er bittelitt håpefull til at Star Wars kan bli llut igjen

eirik s

Huff. Jeg har ventet på filmatiseringen av Max Brooks' bok "World War Z" i et par år nå, men det ser ut som de tok tittelen, putta in Brad Pitt og pælma resten av boka. Og det som kunne blitt så bra:

http://www.youtube.com/watch?v=Md6Dvxdr0AQ#ws

Andy K

Jeg er enig med deg gammer'n, Looper er nødt til å være den beste filmen hittil i år. Jeg elsket at trailern ikke avslørte noe som helst av plottet. Manus og valg av skuespillere satt helt perfekt.

Når det kommer til Star Wars, så må jeg innrømme at jeg er litt skeptisk enda. I følge jungeltelegrafen så er det vell snakk om 3 filmer som er satt til post "Return of the Jedi" Det ryktes også at nesten alle fra den orginale castingen vil være med videre.