Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

SitatFun fact, Ken Duken som spiller Fehmer kunne ikke snakke et ord norsk før innspillingen, nå kan han det han sier i replikkene, det er fan meg godt gjort!
Ja, det lurte jeg litt på, om det kun var fonetisk skuespill, for jeg vil tror det er vanskelig å få til såpass overbevisende.

Han spiller forresten nazi (tror jeg) i den kommende filmen til Quentin Tarantino også...

eirik s

P.S. Den døds-scena di må jo være fucking perfect som intro i en sykkelfilm...

Eirik.E

Sitat fra: eirik s på 27 desember 2008, 00:01:00
SitatFun fact, Ken Duken som spiller Fehmer kunne ikke snakke et ord norsk før innspillingen, nå kan han det han sier i replikkene, det er fan meg godt gjort!
Ja, det lurte jeg litt på, om det kun var fonetisk skuespill, for jeg vil tror det er vanskelig å få til såpass overbevisende.

Han spiller forresten nazi (tror jeg) i den kommende filmen til Quentin Tarantino også...

Hadde ikke overrasket meg om han gjorde det. Bra kar, skikkelig downtoearth. Han kommer man til å se mye av fremover.

Sitat fra: eirik s på 27 desember 2008, 00:06:42
P.S. Den døds-scena di må jo være fucking perfect som intro i en sykkelfilm...

Tjaaaa :P Greit at jeg ikke er kjempeflink på bmx, men er det så jævlig at jeg må dø før jeg i det hele tatt får syklet?



SK

Var jo nesten ett sekunders bmx klipp jo! awesome..
Siden Mike Vallely og Kevin James laget sånn lite tulleklipp for en stund siden tipper jeg at det var Vallely jeg så i en scene der?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

SK

EDIT: sjekka nå, både Vallely, Mike Escamilla og Rick Thorne er visst med :p
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Escamilla har en kjapp close up i traileren

SK

#202
Er denne filmen ment til og være Die hard parodi forressten? virker nesten litt sånn..
Mike som blir slått ned på 1:49 btw?

Forressten, både escamilla, thorne og Mat hoffman(!) er visst med i xxx, er det kun jeg som ikke har fått med seg dette?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

SitatForressten, både escamilla, thorne og Mat hoffman(!) er visst med i xxx, er det kun jeg som ikke har fått med seg dette?
Thorne har til og med replikker, mens de to andre bare henger på festen i begynnelsen. Ganske teite greier, egentlig...

MCM

Ja, husker jeg ble overraska over å se dem der
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

SK

#205
Så akkurat xXx, både Hoffman, Tony hawk, Mike Vallely og Thorne har replikker i den.

Jeg fikk Doomsday til jul, jeg syntes den var kul, selv om den var som en blanding av Mad max, Resident evil og Land of the Dead.
Så den anbefaler jeg.

Sitat fra: SK på 10 desember 2008, 18:02:58
Jeg så The Cottage igår kveld! En av de sykeste filmene jeg har sett! Vis det er noen her som liker skrekk/komedie/slasher filmer(blodige komedier altså) .. SE DEN!!

Vil også nevne at Severance er enda verre! sykt morsom vis du liker filmer som nevnt ovenfor!
Svart komedie er vell det sånne filmer kalles..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MCM

Se også Otis http://www.imdb.com/title/tt0996967/

Den falt hvertfall i smak hos meg.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

SitatJeg fikk Doomsday til jul, jeg syntes den var kul, selv om den var som en blanding av Mad max, Resident evil og Land of the Dead.

Har du sett Escape from New York? Jeg skjønner sammenligningene du gjør med de 3 filmene, men Doomsday er nummeret unna å være en ren remake av Carpenter's klassiker (i hvert fall fram til ridderne dukker opp).

SK

Otis har jeg ikke sett, den så bra ut!
Jepp, har både Escape from NY og LA.. det var sikkert escape from new york jeg tenkte på, men jeg kom ikke på hvilken film det var så jeg skrev bare de 3 der.. hehe
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

#209
Mer Watchmen-mas fra meg. Her er en liten greie hvor regissør Zach Snyder snakker litt om karakterene og historien. Håper det gir dere litt mer kjøtt på beina:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=48917596

Hvis embed'en ikke funker: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=48917596