Mirraco sykler

Startet av Nikko, 4 oktober 2011, 19:19:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Nikko

Hepp! Jeg jobber på verkstedet på en intersport butikk, og mistrives sterkt når Haro syklene kommer.. Vi har muligheten til å ta inn Mirraco bmxer. Spørsmålet er da, kjenner noen til Mirraco syklene?


http://www.mirrabikeco.com/bikes.php

krølle

jeg syns specsa ser gangske greie ut, men uansett er de vell bedre enn haro syklene...

sidd

Hadde en for vel 2 år siden. Helt grei sykkel. Noen småting som 33t drev og slikt, men det ser det ut som de har ordnet nå. Uansett et eller to hakk over haro ;-)

Gerber

Jeg mener å huske at det var en harokatalog jeg så i, og så at de hadde steppet opp gamet sitt betraktelig. Sånn som jeg husker det, så var ikke Haroene så dårlige som de har rykte på seg å være. Dog ikke noe i nærheten av customsyklene vi har råd til i Norge, hehe. Skal poste hvis jeg finner link.

Nikko

Sitat fra: Gerber på  9 oktober 2011, 09:53:31
Jeg mener å huske at det var en harokatalog jeg så i, og så at de hadde steppet opp gamet sitt betraktelig. Sånn som jeg husker det, så var ikke Haroene så dårlige som de har rykte på seg å være. Dog ikke noe i nærheten av customsyklene vi har råd til i Norge, hehe. Skal poste hvis jeg finner link.

De har steppet opp en god del, men er fortsatt ikke gode sykler.. Derfor jeg lurer på å gå over til mirraco, men hvis de er i samme klasse som haro kan jeg like godt spare meg for bryet.

Martlobb

ja har en mirraco gabino eller noe sånt :o  de er kule  :)

fredrik69

Sitat fra: Martlobb på  1 november 2011, 19:37:36
ja har en mirraco gabino eller noe sånt :o  de er kule  :)

og bra sykkel ;)

Anders Løten

kan jo se hvordan Dennis enarson gjør det på en haro sykkel :P ser ikke så dårlig ut

Martlobb


mr.nismo

trudde haro var berre noke dritt før eg fekk ein av pappa. de er faktisk ikkje så ille, men felgane kan vere eit problem på dei billigaste. dei bøyer seg jævligt lett. øydelagt begge felgane på min
Laurel