5-6 Desember.Nøstedhallen: Mike Aitken Jam

Startet av Murre, 5 november 2008, 03:19:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

thomas merali

han karen med briller og sorte klær tok masse bilder. husker ikke navnet hannes though....

DanielSandvik

uvant å se meg selv med hjelm :P. men lars gidder du å legge den ut på video forumet
I rather be fishing

Kristian

Jeg tok et par bilder, men resultatet ble shady ettersom jeg ikke har blitzer-
But still:

Eivind - Invert


Eivind - Turndown


Han med den fargerike sykkelen - Barspin Tiretap


Asbjørn - Wannabe Table


Eivind - Boost!


Murre snakker i den JÆVLA IRRITERENDE megafonsaken og stian(?) spiser kjeks og ser kul ut i den mandige dressen sin


Takk for en fin helg! :)
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

DanielSandvik

I rather be fishing

Lasse

Katten

E:T fra ski

ahahha, the big daddy is always pissed!!!

SK

Faen eivind! turndownene og table/invertene dine er så sinnsyke!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

KolbotnLars


E:T fra ski

Jeg suger da, får alltid presasjons angst av å se andre sykle, alle i det jævla landet her ruler jo, alle er bedre enn meg :(

:-Petter

Sitat fra: E:T fra ski på 15 desember 2008, 15:24:15
Jeg suger da, får alltid presasjons angst av å se andre sykle, alle i det jævla landet her ruler jo, alle er bedre enn meg :(

Feil.

Kristian

Feil ja. Inverts, Turdowns, dialed 360's osvosv er god damn smud!
Jeg følte meg jaggu liten da jeg kom inn i den hallen og la øynene på folk som dro tailwhip-variasjoner, 360-variasjoner, skyhøye airs og alt!
haha. Morro å bli kjent med folk da!
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

sebb

Sitat fra: Thomas M på 12 desember 2008, 09:42:43
han karen med briller og sorte klær tok masse bilder. husker ikke navnet hannes though....
ja, jeg tok en del bilder, tror jeg har alle på pc-en. skal se igjennom på torsdag, å får jeg e om jeg legger de ut her eller alger et nytt emne  :)

SK

Sitat fra: E:T fra ski på 15 desember 2008, 15:24:15
Jeg suger da, får alltid presasjons angst av å se andre sykle, alle i det jævla landet her ruler jo, alle er bedre enn meg :(
Wrong!

Jeg før sånn angst jeg og, sist jeg var i hallen sto jeg og så på at andre sykla i 2timer før jeg ga opp og stakk:P haha
Får se om jeg manner meg opp til og delta på factory jam.
Legg ut flere bilder folkens!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Gerber

haha, jeg tusta bare rundt jeg. sykla litt da, men still. haha, dere skal ikke klage, dere tre, dere setter jo greier :O