Hva syns du om det nye utseende på BMX forumet?

Startet av warland, 25 august 2011, 22:28:21

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

warland

"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

cc

Ikke sånn kjempeglad i det enda selv heller, men jeg måtte oppgradere forumet nå fordi det gikk altfor mye tid med (flere ganger daglig) til å stoppe spambots, den gamle versjonen var tydeligvis ikke smart nok til å holde dem ute. Så da ble det oppgradering, og denne nye versjonen kommer med denne malen, det var altså ikke et valg å beholde det gamle utseendet.

På den annen side har vi nå et mye raskere forum som også har flere funksjoner enn vi hadde før.

* aka mads

Syns det er fint med litt forandring, ser litt mer moderne ut og er mye kjappere!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

KristerK

jeg liker det. er jo for det meste bare utseende som har forandret seg.

Gerber

Sitat fra: * aka mads på 26 august 2011, 00:00:05
Syns det er fint med litt forandring, ser litt mer moderne ut og er mye kjappere!
Enig.

SK

Sitat fra: Gerber på 26 august 2011, 10:56:38
Sitat fra: * aka mads på 26 august 2011, 00:00:05
Syns det er fint med litt forandring, ser litt mer moderne ut og er mye kjappere!
Enig.

Jeg og, er jo akkurat likedan bortsett fra kjappere og utseendemessig bedre :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

maggy123

Jeg liker det nye forumet veldig, men savner den derre "topics som dette medlemmet har startet" knappen :)

cc

Sitat fra: maggy123 på 27 august 2011, 22:00:08
Jeg liker det nye forumet veldig, men savner den derre "topics som dette medlemmet har startet" knappen :)
Fortsatt tilgjengelig, men ligger som egen meny under "show posts". Du kan velge mellom posts/topics/attachments der.. usikker på hva det står for dere som har valgt norsk oppsett - her er direktelink til din.

Rølla

#8
Jeg syntes det er veldig fine farger og mange gøyale bokstaver.
.Bikers unite.

Åsmund


cc

Rølla: Hehe, det er serriøs bissniss det her!
Åsmund: Hvis du mente det seriøst får du forklare nærmere.

Rølla

CC: Jeg veit:)

Syntes det er knallbra uansett. Du gjør BMX-Norge en stooor tjeneste ved å gidde å drive dette forumet på fritiden din.

BIG UP til deg!
.Bikers unite.