AVLYSTxxxxxxxxxxxxxLate summer jam: 30. juli-Koigen

Startet av Adrian KH Maurud, 14 juli 2013, 14:27:18

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

hei! i mangel på Arrangementer i nærområdet til Hamar, har jeg bestemt meg for og prøve og ordne ett lite jam på Koigen, med en liten runde street for de som er interesert! jammet vil ikke ha konkuranse format, men vil kun være for morro! dette er fordi
1. skaterne vil neppe gi fra seg koigen en hel dag
2. vi har ikke dommere
3. vi har ikke premier
om vi får noen til og dokumentere jammet gjennom filming og foto går det ann og kåre jammets beste syklist ut ifra det vi har av media materiale fra jammet, denne syklisten kan få en liten premie tilsendt ut ifra hva jeg klarer og få tak i.
det settes stor pris på om så mange som mulig møter opp for og gjøre det første koigen BMX jammet i historien til en stor sukses! på forhånd takk! (facebook arrangement vil også bli opprettet hvor folk kan melde seg på!) når det gjelder sengeplasser for de som reiser langt har hamar ett lite utvalg av hoteller og forhåpentligvis ett par sengeplasser hos de lokale syklistene, helt avhengig av hvem som stiller opp.
for at dette jammet skal bli noe av må folk vise interrese, noe jeg gjærne vil se her og på facebook arrangementet som jeg vil poste link til snart.
MVH Adrian Maurud
update: Facebook arrangement er nå åpnet!: https://www.facebook.com/events/496821067064780/?ref=2
hei! har valgt og avlyse jammet pga lite interesse! men er fortsatt fint om de som vil kommer for og sykle!
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

fredrik69