Dirt/street park i Oslo!!

Startet av SMØRBUKK, 12 oktober 2007, 14:46:49

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SMØRBUKK

Hei alle dere

Hvor mange ganger har dere ikke hørt kids og folk klage over at det ikke finnes noe tilbud for oss som sykler, og folk som ikke vil bygge store trails, og folk som vil bygge store trails og bla bla bla...

Heming Idrettsklubb har bevilget et stort område til trails og streetpark ute, og også en innearena med trekickere, landinog til og med en foampit. Det vil ligge på hemingbanen/Slemdal/Oslo og vil sannsynligvis åpne first thing når sneen smelter i vår, riktignok ikke helt fullkomment, men vil komme mer etterhvert.
Vi får også mazze penger og shit. Fett?

Det eneste som står mellom oss syklister, og dette drømmeland er en liste over alle i Oslo og omegn, og gjerne også over det hele land som kunne tenke seg å ha en slik park i Oslo, og bruke den! Dvs. at hvis du bor i Oslo, Bærum, Drammen, Asker eller Fredrikstad, og kunne tenke deg dette må du være med! bor du i Bergen og kunne tenke deg å reise til Oslo for dette må du være med!!! Har du en bror eller noe som ikke er aktiv på bmx.no, så send han også! Alle må være med.

Alt dere trenger å gjøre er å sende

NAVN
MAILADRESSE
MOBIL

til magnusstore@hotmail.com. Merk mailen med "dirt/street park"

En mail skal se slik ut:
Magnus Støre
magnusstore@hotmail.com
97585354

ikke sånn:

Navn:      MAgnus Støre
Emaliadresse:         magnusstpre@hlotmailcom

telefonnummer:  23465



capishe?


Heming-foootball har 1000 medlemmer, og har fått en bane til mange mange millioner. Klarer vi å få en liste over 200 stykker, skal vi i teorien få 20 % av dette.

Ikke nøl engang, send meg mail med en eneste gang!!

Hilsen Magnus Støre

Ps. nummer og mailadresse vil ikke bli misbrukt, men brukes som "bevis" på at dere faktisk eksisterer.

Erik

Sykkel: sykkel

pitstop


thebmxboy

Kall meg naiv, men jeg har sendt mail ;)

SMØRBUKK

Åja, sorry

Jeg heter Magnus og sykler MTB. Jeg er også leid inn av Heming for å drive denne driten. Håper mange sender mailen, så vi får litt real shit i Oslo også

pitstop

#5
Genialt! ;D
Unødvendig post. Ansees som spam.


pitstop

hadde vært fint om de som støttet dette, skrev nedenfor sånn at vi har oversikt ;D

SMØRBUKK

nå skjønner jeg ikke helt hva du mener?

tell

Sitat fra: pitstop på 12 oktober 2007, 18:51:58
hadde vært fint om de som støttet dette, skrev nedenfor sånn at vi har oversikt ;D

Er vel ikke så nøye det? Alle sender bare den e-mailen til Magnus, og så får han oversikt..

pitstop

jaja, men jeg trodde bare at jeg var den eneste som støttet det :P

Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

sayrion

Sendte inne jeg.. Jeg var nesten sikker på at dette var et nigeria brev først men siden han glemmer å spørre om penger ga jeg F.

cc

Sitat fra: sayrion på 13 oktober 2007, 00:08:47
Sendte inne jeg.. Jeg var nesten sikker på at dette var et nigeria brev først men siden han glemmer å spørre om penger ga jeg F.
You made a funny, I laughed :)

KolbotnChris