Hovedmeny

filmz

Startet av JanPhilip, 7 august 2006, 13:18:41

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

JanPhilip

Liten film vi laget to dager før sondre reiste, ble ikke så mye bra triks pga været osv. Men her er den nå da:
http://video.google.com/videoplay?docid=3550336115339274935

JanPhilip

BroderHuck

Fin film. Mer BMX-materiale neste gang dog, litt for mye mtb for min del.
High Hopes.

Catha

ehm.. har sett bedre.. sorry..men de 56 sekundene på slutten var best..  ;)

cc

Likte intro best, jeg, men så er jeg fan av sånne små videoprosjekter som det. Du ser ut til å ha lært endel i det siste JP, stilig.

JanPhilip

Vet det er endel dødtid, men det er fordetmeste fordi jeg redigerte den på under en havltime. Ville få den ferdig før sondre flyttet :-)
Og for de som synes det var for mye MTB så har han flyttet nå, så fra nå av blir det alenesykling filmer. BMX only.

half-knife

hvor er det dere kjører downhill/freeride?

MeaN

likte ikke filmen generelt. introen og triksene på slutten var bra.
zup?

Lillestian

øl?

MeaN

negativt: 1/5 er introen. fotjam 4 ganger. kjedelig når han skulle ta på beskytelse(50 sec). alt for mye noobdownhill. negativt.

positivt: 180 på mtb,nofoot,litt lang feeble på slutten.


zup?

Nicco

Ganske enig med mean..
Men må fokusere på det positive
å bygge videre på det!

JanPhilip

Mean: Introen er ikke så lang, Footjam trikset er forskjellig hver gang, og noobdownhill?! skulle likt se deg kjøre ned mange av de stedene, ser bare mye lettere ut på film, jeg bærte ned sykkelen der. Uansett så har vi alldrig påstått at det var en pro-downhill film. Bare en film for å vise hva vi driver med og for å ha det gøy.

Ellers takk for all kritikk, tas til etterettning. Synes dere har litt for høye forventninger til triks og filmene generelt, det er da bare på gøy, prøver ikke å bli rik på det. Menmen...

MeaN

Sitat fra: JanPhilip på  9 august 2006, 12:39:43
Mean: Introen er ikke så lang, Footjam trikset er forskjellig hver gang, og noobdownhill?! skulle likt se deg kjøre ned mange av de stedene, ser bare mye lettere ut på film, jeg bærte ned sykkelen der. Uansett så har vi alldrig påstått at det var en pro-downhill film. Bare en film for å vise hva vi driver med og for å ha det gøy.

Ellers takk for all kritikk, tas til etterettning. Synes dere har litt for høye forventninger til triks og filmene generelt, det er da bare på gøy, prøver ikke å bli rik på det. Menmen...

Jan , du må ikke tenke at det var personlig ment eller om jeg prøvde å ødelege for dere. men dere lærer aldri hvis alle rund sier:"å fy faen jævli bra, yeah kul film, wow så kult" man må bli kritisert for å forbedre seg. dessuten skreiv jeg ikke bare kritikk.

jeg prøvde bare å hjelpe til.

men jeg likte likevel ikke downhill.... :)
zup?

Lillestian

Sitatmen jeg likte likevel ikke downhill.... :)

Men det var ikke noobie downhill forde
øl?

SK

Hvor er den filmet?? ???
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Fr£|)RiK

tar jeg ikke veldig feil bor JP i molde og da er det sikker filmet i molde