Nok en web thingie fra Drinking With Children

Startet av eirik s, 28 august 2008, 21:48:03

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Endelig fikk vi til litt bra kvalitet (og enda bedre hvis dere trykker på vimeo-logoen  ;D)

http://www.vimeo.com/1618975

DanielSandvik

I rather be fishing

v e g a r d


Tomas.s

- pointless
- CPL

FBM

syykt fet film :) men jeg tror du bommet med slowmo'en på slutten ;)


FBM

det var ment som kødd, siden jeg lo litt nå han kjørte saakte mot hoppet og så wrooomm så spant han noe syykt ;)

RL1

Veldig masse kult inni der, men synes faktisk at filmingen var ganske dårlig i forhold til tidligere...
Var veldig nærme ofte, og at hodet++ forsvant ut av bildet på hopp og sånn. Også ustabilt eller skrått bilde flere ganger. Nå var jeg pirkete...

Fremdeles veldig kul film!
MilkshakeCo.

eirik s

Sitat fra: FBM på 28 august 2008, 22:33:58
det var ment som kødd, siden jeg lo litt nå han kjørte saakte mot hoppet og så wrooomm så spant han noe syykt ;)
Aha. For det var med vilje, ja. Men vimeo kutter slutten med et halvt sekund av en eller annen grunn...

Åsmund

kuleste editen hittil syns jeg.
litt mye fra den spine greia og sånn, ellers ganske kult.

magge

Dust yourself off and try again.

eirik s

Sitat fra: RL1 på 28 august 2008, 22:34:34
Veldig masse kult inni der, men synes faktisk at filmingen var ganske dårlig i forhold til tidligere...
Var veldig nærme ofte, og at hodet++ forsvant ut av bildet på hopp og sånn. Også ustabilt eller skrått bilde flere ganger. Nå var jeg pirkete...

Fremdeles veldig kul film!

Hmmm. Det synes jeg var pirkete, ja.
Det er 3 eller 4 klipp hvor jeg føler jeg bommet litt (og alle er med Ola :)). Og i alle tilfellene var det fordi det var den gangen han satte trickset/linen av mange forsøk (og ja, jeg vet at jeg nå motsier min egen filosofi fra en anenn diskusjon her, men fuck it)
Ellers liker jeg å gå nærme, siden jeg synes det ofte blir litt kjedelig med store oversiktsbilder. Det skal selvfølgelig ikke gå utover hvor godt man ser trickset, men det synes jeg heller ikke det gjør. Eller i hvert fall sjelden.
En konsekvens av dette er det du sier med at hodet forsvinner ut av bildet. Men det ser jeg faktisk ikke som et problem, så lenge det bare er et lite øyeblikk. Jeg synes uansett det er viktigere å se sykkelen i sånne situasjoner, så jeg pleier å fokusere på hjulene når jeg filmer

eirik s

Sitat fra: BergenÅsmund på 28 august 2008, 22:47:08
kuleste editen hittil syns jeg.
litt mye fra den spine greia og sånn, ellers ganske kult.
I love that fucking ramp  ;D

Andy K

på den spoten hvor ola og han med den hvite syklen ( crazy d?) Er det noen som tatt den railen? Så kjempe fin ut.

eirik s

Sitat fra: Kampen på 28 august 2008, 22:52:47
på den spoten hvor ola og han med den hvite syklen ( crazy d?) Er det noen som tatt den railen? Så kjempe fin ut.
Ikke som jeg veit. Ola vurderte det, men han prøvde ikke da, i hvert fall. Den ser veldig fin ut til den slags bruk, ja... Den er på den Internajonale Skolen ved siden av parken på Bekkestua.