barspin

Startet av Eliasreite, 25 januar 2012, 15:32:45

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Eliasreite

noen som har peiling på hvordan jeg kan lære meg å catch bars cleanere ? spinner dem topside :)

SK

Sitat fra: Eliasreite på 25 januar 2012, 15:32:45
noen som har peiling på hvordan jeg kan lære meg å catch bars cleanere ? spinner dem topside :)

Øve. All day, every day.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Eliasreite

har det noe å si at du spinner dem topside ? kan 180 bars nå men jeg tar oppo 180

SK

Topside eller ikke sier meg veldig lite, gjør barspin på den måten du synes du mestrer dem best å fortsett og øve den veien :S
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Anders Løten

vis du fortsatt gjør slike bars jeg har sett i noen av editene dine, så bør du prøve å sette catche hånden(altså, motsatt av den du kaster med) ned mot hofta, da får du styre rett i hånda så og si, da burde det gå bedre

Eliasreite

takk, jeg har blitt litt bedre på dem men vil bli enda bedre :)

fredrik69

Jeg trenger og hjelp til barspin.Ver gang jeg prøver så får jeg vont i fingeren.Fordi jeg får styre mitt i fingeren :'(

Anders Løten

Sitat fra: Fredrik på 27 januar 2012, 14:42:31
Jeg trenger og hjelp til barspin.Ver gang jeg prøver så får jeg vont i fingeren.Fordi jeg får styre mitt i fingeren :'(
Da får du gjøre som jeg sa.. får du dem i fingrene så gjør du jo noe feil.. MEN selv om du blir ´´god´´ på å gjøre barspin, så kommer du alltid til å ødlegge fingra noen ganger i året.. :p