Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Håkon

Thanks for making that clear..
Tror det er lenge til jeg skal begynne å diskutere film med noen her inne, så flink som jeg er.. :D
Tjalvæææ

eirik s

Øvelse gjør mester, vet du...

oskar

Noen som har sagt at du minner om cartoon-store fyren i simpsons?
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Worst... comment... ever!

P.S. Det er "Comic Book Guy", bare så du vet det....

SK

Sitat fra: eirik s på 14 januar 2009, 18:57:49
http://www.aftenposten.no/meninger/spaltister/ingulstad/article2862829.ece

haha, for ei hurpe
Se bildet da, hun er jo sikkert 60år gammel, de filmene er ikke ment for sånne som hun.
Sett på berlinerpoplene til henne så blir hun fornøyd


Sitat fra: oskar på 14 januar 2009, 21:29:17
Noen som har sagt at du minner om cartoon-store fyren i simpsons?

Sitat fra: eirik s på 14 januar 2009, 21:37:23
Worst... comment... ever!

P.S. Det er "Comic Book Guy", bare så du vet det....

hahahaha, jeg har tenkt det samme ett par ganger
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

oskar

Den episoden hvor Tom Savini har show på The Android's Dungeon & Baseball Card Shop hvor Bart og Milhouse er utestengt er så jævlig morsom.
"Hmm, numbness in left arm? Stroking pain in my chest? ..cant.. go.. on.. explaining.. symptoms"

Også når Stan Lee nekter å gå og bare svirrer rundt i butikken og sorterer blader.

Btw: Stan Lee har jo en cameo i nesten alle de nye marvel filmene. Blant annet i den nyeste Hulk filmen. Det er han som drikker juice med litt ekstra piff. La noen andre enn meg merke til at pizza-restauranten het Stanleys Pizza? Stan Lees Pizza altså..
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Fei for egen dør og så videre...

Stans beste cameo er i Iron Man: "Hello, Hef".

Han er med i den forrige Hulk-filmen også, hvor han spiller security guard sammen med Lou Ferrigno, en rolle Ferrigno gjentar i den nyeste filmen. Regner med at jeg ikke trenger å forklare hvem sistnevnte er i denne sammenhengen...


eirik s

Dette er ikke min greie, men jeg vet at det er en del folk her som liker disse filmene, så her har dere traileren til den nye Fast and Furious (sluppet opp for navneideer?). Det er ting som tyder på at karrieren til Vin Diesel ikke går helt sånn som han hadde tenkt:

http://movies.yahoo.com/movie/1809989992/video/11537903

SK

#248
Jeg blir nødt og selge sykkelen for å få råd til og kjøpe alle nye filmene som kommer i år, begynner og bli sykt mange..
JA, eirik, vis du ikke har fått det med deg, så er jeg tilhenger av meningsløse actionfilmer.
Btw. de MÅTTE bruke soulja boii i traileren, ødela alt..
enda en btw gitt, Vin diesel er som Statham, han passer ikke til alvorlige roller, bare filmer som xXx og fast furiousblabla filmene..

http://www.youtube.com/watch?v=u4vQd5ZDo8w
Denne er også en jeg ser fram til.

(beklager skrivefeil og minimalt med orden, land dag)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Den er visst ikke så gæærn ut fra hva jeg har lest om den. Jeg så originalen for mange år siden, men jeg tror jeg trenger en oppfrisker...

Jon

Sitat fra: eirik s på 14 januar 2009, 22:50:28
Dette er ikke min greie, men jeg vet at det er en del folk her som liker disse filmene, så her har dere traileren til den nye Fast and Furious (sluppet opp for navneideer?). Det er ting som tyder på at karrieren til Vin Diesel ikke går helt sånn som han hadde tenkt:

http://movies.yahoo.com/movie/1809989992/video/11537903
Jeg elsker 1 og 2!! Tokio drift greien burde bare hett "Tokio Drift" den hadde jo ingen ting med de andre å gjøre.. hva faen :( men 4 ser ut til å bli spendene :)


Foresten så kom jeg på en film som jeg mener er verd å se, som jeg ikke tror er nevnt tidligere. Den heter "Four Brothers" og er en sykt fet film! Jeg gidd ikke prøve å beskrive den hverken filmatisk eller handlingen, for det har jeg ikke peiling på... men den er sykt gøy!

bmx92

Four Brothers handler om 4 adoptivbarn som skal hevne seg på de som drepte moren dems.

Jon

Sitat fra: SondreBmx på 15 januar 2009, 20:46:04
Four Brothers handler om 4 adoptivbarn som skal hevne seg på de som drepte moren dems.
Såppas kunne jeg og klartXD men jeg tenkte liksom på sånn dypere handlig og sånn...

eirik s

Morsomt sammentreff: Four Brothers og 2 Fast 2 Furious har samme regissør, John Singleton...

SK

Vin diesel har jo gjesterolle på Tokio Drift.
Jeg synes den er dritfet, samme med 1ern, men 2 fast 2 furious liker jeg ikke..  Men den nye ser som sagt, sykt fet ut
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"