Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

SK

Han har jo kun laga The mist da? av skrekkfilmer?
Jaja, hørtes jo bra ut ihvertfall, heh
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

#526
SitatHan har jo kun laga The mist da? av skrekkfilmer?
Jeg regner med at poenget til han som skrev det er at det bare er The Mist som kan måle seg av skrekkfilmer de siste ti åra...

Edit:
http://www.empireonline.com/empireblog/Post.asp?id=462

SK

Jeg digger The Mist, og er faktisk (nesten) enig at den er en av de beste skrekkfilmene de siste årene(vis man ser bort fra REC* og Vacancy).


http://www.youtube.com/watch?v=7HPfAhA2FBU
wow
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg posta den i desember, så!

Anyway: Jeg er veldig spent på Knowing, men det er en del "ikke"-faktorer ved den. For det første er jeg møkka lei av Nicholas Cage, og for det andre så er Alex Proyas' siste film I, Robot  :P.
Men utfra ting jeg har hørt er det en mye som kan tyde på at dette er Proyas tilbake i gammel The Crow og Dark City-form, så man kan jo håpe...

SK

#529
Har du? Det har ikke jeg fått med meg.. Jeg var hardkokt Cage fan når jeg gikk på barneskolen/litt av ungdomskolen etter jeg så Red Rock West,The Rock, Face/off, Con air osv.. men nå er jeg lei av Cage jeg å, har ikke sett Next og Bangcock Dangerous feks, men denne filmen så jo bra ut..


Denne forressten, ser SYKT morsom ut.
http://www.youtube.com/watch?v=2xOUCZH14Is
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Den har jeg sett, og ja, den er veldig morsom. Men ikke se "unrated"-versjonen først. Den er mer eller mindre en parodi på andre sånne "unrated version"-utgivelser, og passer absolutt best å se etter at man har sett den ordentlige...

SK

Jeg har gjort den fæle synden at jeg har lasta den ned(noe jeg vanligvis ikke gjør), men jeg må se den NÅ. Fant den bare i unrated..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Du skjønner nok poenget med "unrated"-greia ganske fort ;)

Thomas

Next og Bangcock Dangerous er begge kule filmer =)
-Sgitnuar_

eirik s

Sitat fra: SK på 17 mars 2009, 15:35:19
Bangcock Dangerous

Sitat fra: Thomas på 17 mars 2009, 21:25:40
Bangcock Dangerous

Noen spesiell grunn til at dere skriver Bangkok med "cock"? Freud, er du der? Hi hi.

Ikke noe av det jeg har hørt om Next eller Bangkok Dangerous gjør at jeg løper og leier, akkurat...

SK

Jeg skrev det på kødd, vet ikke helt med Thomas.
JA, jeg skjønte fort det der med unrated greia.. ble for mye pupper, til og med for meg! men fyfaen for en bra film!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Thomas

Er nok Freud og full pakke ja. Neida.. Klipp og lim, og litt sløvhet fra min side takket være latskap.
-Sgitnuar_

Ruggeland

Sitat fra: SK på 17 mars 2009, 23:05:55
Jeg skrev det på kødd, vet ikke helt med Thomas.
JA, jeg skjønte fort det der med unrated greia.. ble for mye pupper, til og med for meg! men fyfaen for en bra film!

Sitat fra: Thomas på 17 mars 2009, 23:39:00
Er nok Freud og full pakke ja. Neida.. Klipp og lim, og litt sløvhet fra min side takket være latskap.



Ro, ro til fiskeskjær.... (sorry, kunne ikke dy meg)
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Thomas

-Sgitnuar_

Truls

dette er eirik, sk og mcm sin spam tråd
EMO is fun