Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 4 Gjester leser dette emnet.

eirik s

Siden jeg har sett den en gang i tiden, bør det bety at noen jeg kjenner i hvert fall har hatt den. Men hvem? Hmmmm...

eirik s

Vel, det var en... voldsom... kveld. Først Punisher: War Zone, fulgt av Rambo. Så nå er jeg ganske sikker på at jeg har sett de fleste måtene man kan skyte i stykker et menneske på. And I mean that in a good way  ;D

SK

Sett både Severance og The Cottage i kveld. fyFAEN de er bra.

Så også blabla Zohan idag, den var faktisk bedre enn jeg trodde.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Første PR-bilde fra Martin Scorseses nye film, Shutter Island:


Veldig spent på denne. Jeg har lest boka den er basert på (av Dennis Lehane, som også skrev "Gone Baby, Gone" og "Mystic River"), og jeg har en følelse av at Marty kan lage noe veldig bra her. Leonardo DiCaprio og Mark Ruffalo i hovedrollene: http://www.imdb.com/title/tt1130884/

cc

Sett nylig:

Burn After Reading - fet film. En haug med innviklinger og mange samlivsbrudd pakket inn i en skikkelig god film som var ordentlig morsom ved mange anledninger. Godt skuespill gir det en ekstra touch, anbefales.

Breakdown - tja, se på coveret og les plotline så vet du hva du får, enkelt og greit.

RocknRolla - stilig den, også her får du hva du forventer av Mr. Ritchie. Ikke like funny som Snatch, men absolutt verdt å se om du er fan av den type film.

eirik s

Apropos Guy Ritchie... Dette er vel den først filmen hans jeg aktivt gleder meg til (men det har nok mest med hovedrolleinnehaveren å gjøre):


eirik s

"How do you defend yourself against a man with two dildos?"

Trailer for Sasha Baron Coen's Brüno (litt ned på siden): http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=24523

KolbotnChris

Sitat fra: eirik s på  3 april 2009, 13:48:20
"How do you defend yourself against a man with two dildos?"

Trailer for Sasha Baron Coen's Brüno (litt ned på siden): http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=24523

haha så trailern på dagbladet for ti sek siden! Ser ikke like bra ut som borat.. eller bra og bra *like morsom. Men så jo morsom ut denne og da! bra det er samme fyren som spom spiller i bruno som i borat da

eirik s

Sitatbra det er samme fyren som spom spiller i bruno som i borat da
Øhm... Siden det er han som står bak begge prosjektene, har skrevet begge filmene og har funnet opp begge karakterene er kanskje ikke det så rart?

Dyne

#579
[attachimg=#]
Ice cube motherfucker.
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

Hårek

jeg så pineapple express igår, det er nok en av de morsomste filmene jeg har sett :D hahaah
campillo

KolbotnChris

Sitat fra: eirik s på  3 april 2009, 17:09:59
Sitatbra det er samme fyren som spom spiller i bruno som i borat da
Øhm... Siden det er han som står bak begge prosjektene, har skrevet begge filmene og har funnet opp begge karakterene er kanskje ikke det så rart?

Det er ikke så rart nei.. men det hadde ikk vært så utrolig sjokk om en random fyr plutselig skulle ta over hele greia heller.

eirik s

SitatDet er ikke så rart nei.. men det hadde ikk vært så utrolig sjokk om en random fyr plutselig skulle ta over hele greia heller.

Der avslørte du bare mangelfull kunnskap om hvordand ette funker. Sasha Baron Cohen har full kreativ kontroll på alt det han driver med (dvs de filmene, TV-programmene og karakterene han har kommet opp med sjøl), og sjansene for at han skulle gitt fra seg det er lik null...

KolbotnChris

Sitat fra: eirik s på  5 april 2009, 13:17:19
SitatDet er ikke så rart nei.. men det hadde ikk vært så utrolig sjokk om en random fyr plutselig skulle ta over hele greia heller.

Der avslørte du bare mangelfull kunnskap om hvordand ette funker. Sasha Baron Cohen har full kreativ kontroll på alt det han driver med (dvs de filmene, TV-programmene og karakterene han har kommet opp med sjøl), og sjansene for at han skulle gitt fra seg det er lik null...

eh ja. har aldri sagt at jeg har mye kunnskap om det her jeg. men da vet jeg det da, takk

oskar

sit the fuck down and let daddy teach you!

Så på Quantom of Solace her forrige dagen. Den var fet.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam