Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

SK

Den har jeg venta lenge på, skjønte ingenting av den første trailerern.

Fighting med Channing Tatum var forresten overaskende bra! :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Sitatskjønte ingenting av den første trailerern.
Lærer man ikke om apartheid på skolen lenger?

SK

Isåfall var jeg sjuk da vi hadde om det.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Det er nesten like gæærnt som å spørre "hvem var Hitler" eller "hva er nazisme"...

Gerber

Jeg var syk da vi hadde om Den andre verdenskrigen

Ruggeland

Ohh! Passe stoked på District 9 ja. Jeg har en greie for velgjorte ailienfilmer, selv om det er klisjé.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Jon

Jeg har hatt den på dataen en stund uten å egentlig vite hva det var, men nå fikk jeg veldig lyst til å se den :)

eirik s

Har fått seksere over nesten hele linja i avisene i dag, hvis det betyr noe.

Forresten: "Jeg har den på dataen nå" = "Cam" = "Filmet med videokamera i kinosalen" = "Why bother?"

oskar

sånn som er håndfilmet er faen meg ræva ass... film på data om det er haxa exvid eller noe er drit uansett syns jeg..
det er bare Kramer som klarer å lage ordentlig camfilm fra kino..
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

Jon

Sitat fra: eirik s på 10 september 2009, 17:05:25
Forresten: "Jeg har den på dataen nå" = "Cam" = "Filmet med videokamera i kinosalen" = "Why bother?"
nettopp derfor jeg ikke har giddet å se den enda.. tror nok jeg venter til den kommer ut..

MCM

jeg har district 9 og den er ikke cam:) har småkikket i 10min og den ser fantastisk ut!
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s


eirik s

Har akkurat sett District 9, og holy shit! Den filmen hadde alt en science fiction-film bør ha, enkelt og greit ...

Fortjener helt klart en Oscar-niminasjon, men får det sikkert ikke, siden den har romvesener som løper rudnt med våpen som får mennesker til si "splatt"...

KolbotnLars


tommy-wethepeople-phoenix

the proposal er veldig morsom