Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Står i kø her hos meg.

guggi

skåppå dætj t hen næ!
 Prøv å holde deg til nynorsk eller bokmål, slik at det du skriver blir forståelig for alle.
life is better when you`re tan <3

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

SK

Mad Max. Jeg digger de filmene.. husker jeg så Road Warrior på betafilm før jeg kunne lese tekstene engang, jeg bare elsket hele filmen, temaet, bilene, volden, ALT. Når jeg vokste opp var de blandt mine favorittfilmer, ihvertfall 2 & 3 ettersom ener'n ikke var å finne på hverken DVD eller VHS. Når jeg var 12 ellerno sånt, fant jeg endelig 1ern på en helt random side i england og overtalte mamma til å bestille den tvert, (noe som var veldig vanskelig) men jeg klarte det og har sett trilogien maaange ganger.

I det siste har jeg virkelig fått opp øynene for Tom Hardy etter å ha sett han i filmer som Bronson og RocknRolla.
Etter litt surfing inatt(det er veldig sjeldent jeg surfer) fant jeg ut at det planlegges en fjerde Mad Max film, jeg ble glad, veldig glad helt til jeg leste dette;
SitatOn 29 October 2009, it was announced that British actor Tom Hardy was in negotiations to take the lead role of Max
Har ikke ord :) Kommer til å telle dagene til den er ferdig..

               Wikip.
               Imdb

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s


eirik s

Veldig spent på hva "vanlige" folk kommer til å synes som denne, men jeg gleder meg i hvert fall som en liten unge:

http://www.youtube.com/watch?v=8NUBVcit5VM

MCM

Michael Cera er morsom
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Åsmund

Sitat fra: MCM på 31 mai 2010, 23:58:59
Michael Cera er morsom
Ja, men spiller han den samme karakteren i ca. alle filmene etc. han er i?

eirik s

Sitat fra: Åsmund på  1 juni 2010, 01:51:18

Ja, men spiller han den samme karakteren i ca. alle filmene etc. han er i?


I utgangspunktet ville jeg sagt ja, men jeg håper og tror at Scott Pilgrim blir noe litt annerledes, i hvert fall hvis de har holdt seg noenlunde til tengeserien den er basert på.

oskar

oi oi oi oi oi oi... den så gøy ut.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

Anders Løten

Skal jeg komme inn med noe da kanskje. Er også en stor film fan, elsker og se film, har vell ikke en samling på 1000 titler som deg eirik, men er vell på over 100 hvertfall!

Jeg liker for det meste en god Action film ! Med som feks. Steven segal, shaun klaud vandam eller åssn navnet hans skrive... Sylvester stalone.

Noen av de likeste jeg har sett må bli Rocky 1-4. Elsker handlingene i dem, og liker åssen filmen er bygd opp. Det har jo også kommet en kul film inn i bilde nå som heter Undisputed 3, den vil jeg anbefale !!!!

Ellers er det vell ikke ljuge og si at jeg har sett alt av Seven segal !! Kapring i høy hasitghet og de filmene er bare helt rå spør du meg !

Så det er da noen av det meste jeg ser på ! :)

MCM

shaun klaud vandam ja. han husker jeg godt

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Han er med i Robert Rodriguez's Machete, for de som venter på den:

http://vimeo.com/11550652

Åsmund

Elsker når han filmstemmemannen sier navnet hans. Om noen skjønner hva jeg mener