Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

"Louie" er kanskje den beste komiserien siden Arrested Development, selv om den er såpass unik at det nesten blir litt feil å sammenligne den med andre serier.

Louis C.K. er, ved siden av Patton Oswalt og Doug Stanhope, min absloutte favoritt innen stand-up de siste årene. Jeg var så heldig å se ham live på Sentrum Scene i fjor høst. Fantastisk...

MCM

Han er en gud! Forresten, har du sett "The increasingly poor decisions of Todd Margaret"? David Cross fra Arrested Development. Den er ganske underholdende den og :)
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Nope. Får sjekke den ut. Mitch Hurwitz (en av gutta bak AD) har forresten startet en nye serie med Will Arnett (Gob) i hovedrollen, "Running Wilde". Cross dukker opp i en birolle innimellom. Dessverre ikke i nærheten av AD ennå, men det virker som den kommer seg etter hvert.

Roger

Rad Parodi på den nyeste american dad episoden 602

Anders Løten

Noen som har sett Kurt josef Wagle og legenden om fjordheksa ?? lo så jeg trodde jeg skulle ryke av :P

Åsmund

Har hørt at Boardwalk Empire er en ganske bra og ny serie. Noen som har sett? Verdt å se? Martin Scorsese er executive producer.

MCM

jeg skal sjekke ut den serien i kveld
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Don Runo

Exit through the gift shop

http://www.youtube.com/watch?v=a0b90YppquE&feature=related

Banksy har laget dokumentar, men siden det er Banksy kan det godt hende han ikke har gjort det.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

eirik s

Sitat fra: Åsmund på 20 oktober 2010, 12:57:09
Har hørt at Boardwalk Empire er en ganske bra og ny serie. Noen som har sett? Verdt å se? Martin Scorsese er executive producer.
Han regisserte også åpningsepisoden, noe som har ført til at resten av episodene (3 hittil) ikke når helt opp (kanskje ikke så rart). Det er absolutt en veldig bra serie, men har enda ikke nådd det "helt fantastisk"-nivået jeg hadde forventninger om. Nå skal det sies at de fleste serier bruker litt tid på å finne foten, så skal ikke se bort fra at den ender opp sammen med mine andre favoritter (The Wire, Sopranos, Deadwood, Mad Men).

Men verdt å se? Så absolutt!

Når vi først har spora litt av inn i TV-land; 31. oktober (Halloween, selvfølgelig) er det premiere på "The Walking Dead". Jeg har (selvfølgelig) lest tegneserien den er basert på, og selv om den er noe ujevn, er basic-premisset såpass bra at med en stødig mann som Frank Darabont (Shawshank Redemption, The Green Mile, The Mist) bak roret har jeg god feeling med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE

Og så tilbake til filmland, med den første teaseren til Paul, en film jeg gleder meg masse til:
http://www.youtube.com/watch?v=XPBPAGo-Qn8

Åsmund

The Walking Dead er en serie jeg helt klart kommer til å følge med på. Anbefales

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s



Åsmund

Scott Pilgrim VS. The World (!!!)