Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

H_Hansen


eirik s


eirik s

Et par interessante trailere.

Først Spielbergs neste:
http://www.youtube.com/watch?v=xRf3SfeMRD4

Og så Mission Impossible 4 (!). Normalt sett ville jeg gitt blanke i denne, men det er regissør Brad Birds spillefilmdebut (han har tidligere laget animasjonsfilmene The Iron Giant, The Incredibles og Ratatouille), og jeg er veldig spent på hva han har funnet på med levende mennesker:
http://www.youtube.com/watch?v=OVh-jeab45s

Åsmund

City of God og Oldboy anbefales selvsagt. Resident Evil Afterlife sug de

eirik s


SK

Vært skeptisk på den siden jeg leste om den første gangen, men nå som jeg har fått vite at det er prequel og fått sett traileren så har jeg fått tilbake troen 100% :D
Den orginale er tross alt en av mine topp 5filmer så jeg har vell grunn til å være skeptisk på noe jeg trodde skulle bli remake ?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg har en følelse av at den kommer til å føles som en remake uansett, siden man jo kan regne med at det som skjedde i "The Norwegian Camp" er basically det samme som senere skjedde hos amerikanerne. Og i tillegg vet vi jo mer eller mindre hvordan denne slutter. Men vi får se...

eirik s

Enda en Pixar-regissør (Andrew Stanton) prøver seg på live action. John Carter (som egentlig burde hete John Carter of Mars) er basert på en bok av Edgar Rice Burroughs (han som fant opp Tarzan) fra 1917. Jeg må si jeg er litt usikker etter å sett denne traileren, men håper det ligger noe mer under her:
http://www.youtube.com/watch?v=6Rf55GTEZ_E&feature=player_embedded

eirik s

Så akkurat John Carpenter's The Ward, og jeg må nok skuffe Carpenter-fansen (SK spesielt, kanskje) med at dette ikke er det comebacket vi håpet på. Det positive er at mesteparten av problemene ligger på manus-siden, så hvis noen gir mannen et bra manus har han fremdeles regi-evnene til å lage noe virkelig bra igjen, tror jeg.

SK

Jeg kommer nok uansett til å se den, selv om det ergrer meg at jeg må vente til den kommer på dvd/bluray ettersom kinoen her på sunndal setter bare opp rundt 10filmer i måneden og det er kun "blockbusterne" også alt av norsk film som kommer ...
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s


cc


SK

Den så dritbra ut! digger filmer som blander skrekk og humor på sånne måter ;D
Blir gøy å se "jason stackhouse" i spillefilm og
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Den har vært på radaren min en stund, og jeg har en god følelse. Sjekk regissør Joe Lynch's forrige film Wrong Turn 2, som er mye bedre enn en oppfølger til en middelmådig skrekkfilm burde vært.

Og SK: Du er spent på "feil" skuespiller fra "feil" HBO-serie: Peter Dinklage ftw  ;)

sondre w

Sitat fra: SK på 26 juli 2011, 04:00:06
Den så dritbra ut! digger filmer som blander skrekk og humor på sånne måter ;D
Blir gøy å se "jason stackhouse" i spillefilm og

"Jason Stackhouse" er også å finne i Dead Silence 2007.