Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Åsmund

engon som har sett man bites dog? fffyy for en tøff film

eirik s

Sitat fra: Åsmund på 14 oktober 2011, 13:05:36
engon som har sett man bites dog? fffyy for en tøff film

Fantastisk film. Bare synd at gutta som lagde den ikke kom seg noe særlig videre.

Bortsett fra hovedrolleinnehaver Benoît Poelvoorde, som blant annet spiller Brutus i Asterix og De Olympiske leker(!)

cc


SK

Digger postapokalyptiske filmer!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Leifi

Noen som har sett Nude nuns with big guns?
yay, i ride little bike

eirik s

#1205
Alt det rare man finner...
Den amerikanske kinokjeden Alamo Drafhouse er med og produserer en kortfilmsamling der nye unge skrekkfilmtalenter har laget hver sin film utfra bokstavene i alfabetet. Men bokstaven T er "ledig", og det pågår nå en konkurranse der hvem som helst kan sende inn sin egen film, og den som får flest stemmer får være med i den ferdige samlingen. Og da jeg tittet litt på noen av bidragene, kom jeg over denne, som jeg syntes var helt fantastisk. Det er til og med et lite BMX-tema i den:
http://vimeo.com/29852932

Her er forresten traileren for konkurransen, Ganske kul den også:
http://www.ign.com/videos/2011/10/20/the-abcs-of-death-trailer

SK

AWESOME!

Så forressten Thor igårkveld å må si at jeg gleder meg sykt til The Avengers!
En ting som også er veldig kult er at både Thor og Captain America har klipp(vet ikke om det er filma der eller ikke) fra Tønsberg! hehe
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Leifi

yay, i ride little bike

eirik s

#1208
Løp og se Drive, folkens! Årets beste for meg, så langt, tror jeg. Regissert av mannen bak bl.a. Pusher-trilogien, Nicholas Winding Refn.


P.S. Jeg hadde tenkt å linke til traileren, men den avslører alt for mye...

cc

Greit nok uten trailer, men med så generisk navn kan det være kjekt med link til IMDB. Takk for tips.

SK

Ohsnap, den så baaad ut :D
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

SK

- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Åsmund

du liker thor, ja...........

SK

Jeg likte karakteren, ikke filmen.

Så the Thing på kino igår, har ikke ord. Så sinnsykt kult at så mange norske er med i en så stor og internasjonal film. den orginale The Thing er blandt mine topp 10 filmen så jeg var litt skeptisk på denne prequeln men det var uten grunn. Konge film
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Har en følelse av at jeg kommer til å være uenig, SK, men jeg får vel vente til jeg faktisk har sett den...