Nm posters utlevering

Startet av Flames, 30 august 2006, 14:40:03

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Flames

De blir trykket enten seint i dag eller i morgen. Har anledning til å poste posters til våre venner rundt Norge men da må jeg ha post addresen. Få jeg de i morgen får du en pakke før helgen..Trenger også folk som kan hente hos meg og dele ut i Oslo området...
James:)

Fr£|)RiK

jeg kan dele ut noen her jeg bor  :P men det er jo ikke særlig mangen bmxere her

ArneBMX

Om du vil ha rundt om i bergen kan du sende nokre te meg...

Arne-christian Eide
Flatøy
5918 FREKHAUG

SK

Sitat fra: Flames på 30 august 2006, 14:40:03
De blir trykket enten seint i dag eller i morgen. Har anledning til å poste posters til våre venner rundt Norge men da må jeg ha post addresen. Få jeg de i morgen får du en pakke før helgen..Trenger også folk som kan hente hos meg og dele ut i Oslo området...
James:)
Går det an få kjøpt/fått til og ha selv? kan gjerne henge opp jeg og, men det er lite vits her på sunndal :-\
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Bmx_tulebox

hvis du har mulighet til å ta med noen på arena på lørdag, så kan jeg henge opp rundt i bærum.

matias

ja hvis du kommer til bekkestua, til lørdagen så tar jeg gjerne imot posters som jeg kan henge opp i kongsberg

Flames

Kommer til bekkis på lørdag eller gir noe til noen som skal dit

Flames

Sitat fra: Fr£|)RiK på 30 august 2006, 14:48:47
jeg kan dele ut noen her jeg bor  :P men det er jo ikke særlig mangen bmxere her

da trenger jeg addresssssssen din...............

magge

Jeg kommer til bekkestua på lørdag, kan ta med noen derfra og henge opp i Hamar.
Dust yourself off and try again.

Flames

Noen som har hengt opp posterne eller?
Fint å få tilbakemelding...

Bmx_tulebox

jeg har fått hengt opp et par stykker i sandvika og på bekkestua, skal henge opp flere i morra.

magge

Hengt opp på Hamar og Løten
Dust yourself off and try again.

Fr£|)RiK

Sitat fra: Flames på  4 september 2006, 09:40:28
Noen som har hengt opp posterne eller?
Fint å få tilbakemelding...

henger opp når jeg får de....hvor mangen er det du sender?

ArneBMX

Dei va knall bra!
komt opp oxo..