25/9 på Fly Diablo

Startet av Chriis, 6 juni 2009, 01:44:15

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Chriis

Noen som vet om det funker med 25/9 på Fly Diablo med bremsefester nede? Trengte nye hjul på min, så fant jeg en som solgte en Khe Goldie, kjøpte den og tenkte å bruke den som delesykkel til Fly'n min. På Goldie'n er det jo 25/9 dreving

TK

Jeg vet ikke hvordan Diablo rammen er, men jeg har fint klart 25/9 på en Dragonfly med bremsefester nede. Men jeg hadde da ikke bremse på.

* aka mads

Spørs hvilken av diabloene du har er det 1 eller to? Brendan greia? Spør på element, mulig Stenar kan svare deg på dette. Du kan også se på en lavere brems eller eventuelt fiestakit til bremsen du har. Kan også regne litt på det hvis du er den typen. Lykke til.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Chriis

Sitat fra: * aka mads på  6 juni 2009, 14:25:59
Spørs hvilken av diabloene du har er det 1 eller to? Brendan greia? Spør på element, mulig Stenar kan svare deg på dette. Du kan også se på en lavere brems eller eventuelt fiestakit til bremsen du har. Kan også regne litt på det hvis du er den typen. Lykke til.

Jeg fikk satt på en Magic Diatec brems, så da måtte jeg slipe bittelitt på skruen, fikk bittelitt subbing på kjedet. Men skal slipe en liten milimeter til i morgen, og da blir det gull! Hvordan er Fly bremsen i forhold til Diatec? på høyden assa

Espen

Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Chriis

Fett. Da blir det nok en Fly brems på meg etterhvert. Funket med Diatec bremsen, men må slipe litt på skruen