Hjelp jeg skal kjøpe ny sykkel.

Startet av Antidryness, 4 august 2015, 00:13:52

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Antidryness

Som tittelen tilsier, jeg vil ha meg bmx men har rent lite peil. Planen var hovedsakelig  å ha en bmx å cruise til å fra jobb, nyte livet  og se på sommerfuglene på veien. Men kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å sprette opp og ned på no kanter og greier etter ganske kort tid. Så! Jeg er voksen 1.75 høy og 80kg. Syklene jeg har tatt til vurdering så langt er "WTP Curse 20"" og evt en "Kink Curve 20"". Noen med erfaring med disse, eller som har no bedre idé? Mvh Alex.

* aka mads

Hei Alex, som du sier selv, så ender det fort med at man vil ha en sykkel man kan herje litt med. Anbefaler å sjekke bmxelement.no og gå for en sykkel som har minimum 20,5 overrør. BMX er som alt annet, ikke gå for de aller billigste syklene, du får hva du betaler for. Wtpbmxene er veldig gode, men sørg for å kjøp sykkel et sted du vet kan få hjelp og der sykler er ordentlig satt opp. Da slipper du å få en dårlig opplevelse som så mange førstegangskjøpere får rundt omkring. Lykke til med handel!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!