Ny bmx så billig som mulig

Startet av BMX91, 2 oktober 2006, 19:20:39

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


Jørgen S. G.

20.5 er full størrelse tror jeg for folk over 1.60 eller noe men bruk søke knappen da
bah må få meg bmx snart føles dumt å svare på disse tingene når jeg ikke kjører :$

JanPhilip

20.25-50" er vel det vanlige for lengden på TT. Alt ettersom hvor høy du er må du velge lengde på ramme, men noe i den duren skulle passe for de fleste.

BMX91


perkristian


eirik s

20.5 høres litt kort ut til 1.83, synes jeg. Litt avhengig av bruk, selvsagt. Jeg er 1.74 eller noe sånt og kjører 20.6 akkurat nå.

perkristian

men komplett-sykler selges som oftest i 20,5" som største

JanPhilip

Jeg er ca 185 og kjører 20.9", selvom geometrien gjør at den kjennes enda lengere ut. Må si det var ekstremt herlig å få en ramme som var mer riktig i forhold til kroppslengden. Høyere styre hjalp endel også.

Bmx_tulebox

                                                                                                                                                                                                                                     kjøp mongoose... billigere... masse sykkel for pengene dine

iPack

Sitat fra: Bmx_tulebox på 10 oktober 2006, 21:26:55
                                                                                                                                                                                                                                     kjøp mongoose... billigere... masse sykkel for pengene dine


hvor kjøper man mongoose?

Hockeyerdal

Obs Sport tar inn Mongoose. Bmx_tulebox: Noen forslag til Mongoose sykkel som fungerer bra?

SteinG

da vil jeg også drive reklame
                                                                                                                                                                                                                    kjøp twenty... billigere... masse sykkel for pengene dine

Jørgen S. G.

da vil jeg vite vektforskjellen på wtp addict 07 og twenty velvet


BMX91