Trikkestallen

Startet av Martin A, 21 oktober 2010, 19:42:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

sMs

Sitat fra: eirik s på 23 oktober 2010, 23:17:30
Det er ganske enkelt å gjette seg til det utfra kommentarer og svar er det ikke det, da? Det er vel egentlig ganske logisk at hvis man var en av ildsjelene som var med å hjelpe til, så ville man ikke sutra...
Så du vet hvem som aldri gjør noe du da?
Chase Hawk <333333333333

SverreM

Sitat fra: Rune på 25 oktober 2010, 16:04:09
Sitat fra: Rune på 24 oktober 2010, 21:31:16
Hei mongo unger.
Om sommeren så er folk på sommerferie. Altså reiser folk rundt, i tillegg til at det ikke er det man vil gjøre når sola steiker.
Trikkestallen er drivd frivillig, altså får vi ikke betalt for at vi holder det åpent for dere. Tilbake får vi unger som kaster fra seg søppel, driter i reglene, sniker inngang og generelt oppfører seg dårlig. Trikkestallen er ikke en rett dere har. Hvis ikke det hadde vært for at vi bmxere i tsa så hadde dere ikke hatt pegs, fått bruke bowlen og antageligvis bare kunne syklet på fredager.
Drammen har nesten ikke endret utseende siden den ble bygd. Trikkestallen får en helrenovering hvert jævla år. Altså har dere en av de beste parkene i hele norge bare derfor.
Mange av dere synes sikkert jeg er teit og streng i hallen, det er fordi jeg forventer at folk som går på ungdomskole skjønner at de skal oppføre seg. Folk som kan oppføre seg får respekten min.
Hvis du roter i eller utenfor trikkestallen, sniker deg inn eller generelt oppfører deg utenom normal folkeskikk så kommer jeg til å nekte deg inngang neste gang du kommer. Jeg er for gammel for piss.
Og kom opp på kontoret når du skal betale, ikke send noen andre for å betale for deg. Du har tid til et minutt.



Unnskyld for at jeg kalte dere mongo.
Er ikke noe galt i og fortelle sannheten.

eirik s

SitatSå du vet hvem som aldri gjør noe du da?
Jepp. Jeg har full oversikt over hva alle i Trondheim gjør til enhver tid. Visste du ikke det?

K.I.K

Sitat fra: eirik s på 25 oktober 2010, 22:59:38
SitatSå du vet hvem som aldri gjør noe du da?
Jepp. Jeg har full oversikt over hva alle i Trondheim gjør til enhver tid. Visste du ikke det?
Eirik er synsk

Jonas


sMs

lol, han har nok ikke peiling ;)
Chase Hawk <333333333333

krølle


MCM

Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

krølle

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

alle vet jo at en bæsj ikke kan snakke ;D

Ruggeland

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Hahaha! Ikke skriv sånt, jeg sitter på lesesalen på skolen her :P
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.