18 år på Bullet Konserten?

Startet av BMX Julian, 16 september 2008, 18:20:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Hjermahgerd

helt enig
verden trenger mer kid rock
No cake for the impurity
Blogg

BMX Julian

Sitat fra: C-Man på 17 september 2008, 19:44:26
Hahahahaha! Denne tråden blir bedre og bedre. Prøv skikkelig musikk BergenJulian, så glemmer du snart den bunnløse sorgen du føler, det enorme mørket inni deg, siden du ikke kommer på BFMV-konsert. Og om noen år kommer du til og med til å takke oss.

Og bare for å nevne det igjen: BFMV er ikke metall, selv om du tror det. Det skal mer til enn gitarer, trommer og langt hår...

Hvorfor sier du(dere faktisk) om og om igjen. bfmv ER metall JO. metall er ikke scream scream dead make-up. som sagt: det finnes MAGNGE metallsjangere og mangen harderen andre. dere siar det skal mer til enn gitarer, trommer og langt hår? dere tror at det må være skriking og growling hele tiden og sminke å shit? hvorfor skriver dere egentli i denne tråden da?

og til sondre: eg vil isje diskutere det og vil isje ha dette i denne tråden. men eg må jo svare. gidder uansett ikke å bare ignorere hele tråden.

eirik s


Ruggeland

Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 21:43:24
Sitat fra: C-Man på 17 september 2008, 19:44:26
Hahahahaha! Denne tråden blir bedre og bedre. Prøv skikkelig musikk BergenJulian, så glemmer du snart den bunnløse sorgen du føler, det enorme mørket inni deg, siden du ikke kommer på BFMV-konsert. Og om noen år kommer du til og med til å takke oss.

Og bare for å nevne det igjen: BFMV er ikke metall, selv om du tror det. Det skal mer til enn gitarer, trommer og langt hår...

Hvorfor sier du(dere faktisk) om og om igjen. bfmv ER metall JO. metall er ikke scream scream dead make-up. som sagt: det finnes MAGNGE metallsjangere og mangen harderen andre. dere siar det skal mer til enn gitarer, trommer og langt hår? dere tror at det må være skriking og growling hele tiden og sminke å shit? hvorfor skriver dere egentli i denne tråden da?

Jeg er fullstendig klar over at det finnes flere sjangre innenfor metall. Men det du ikke har fått med deg er at BFMV ikke passer i noen av de. Det er rett og slett ikke metall. Det er pop med tunge gitarer.

En god guide på om noe er metall eller ikke er http://metal-archives.com/
Finner du det ikke der er det ikke metall.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Leifi

verden trenger mer acdc og black sabbath!!!!

og mer ekte rap, altså ikke fjortizz rapp!
yay, i ride little bike

BMX Julian

#50
passer ikke bullet i noen av de? eg må bare spøøre meg sjøl: ka faen feilar d deg(dåkkar)? og den siden sugar. di manglar mangen band der som skal være der!
les om bullet alle steder du finner(untatt sånne wannabe forum som dette) om bullet. der kommer det til å stå uansett at det er et metallband. og tror du VIRKELIG at du vet mer om metall enn alle andre skikkelige metalheads over hele verden? du som ikke en gang hørar på metall og sikkert bare har hørt all these things i hate av bullet,og sikkert tre andre metallsanger! da bare må jeg si igjen. forbanna dom!


å tusen takk eirik (A)

eirik s

Er det andre enn meg som sliter litt med konseptet med den siden (og mye av "diskusjonen" her)? "La oss ta en musikktype som i snart 40 år har vært forbundet med anti-autoritet og opprørskhet og kategorisere den ned til minste detalj. Rock on!"

BMX Julian

enig eirik! men alle begynnar jo å si minste detalj å eg må svare. skjønnar isje ka folk vil. iron maiden spiller heavy metal? bullet e hardere enn iron maiden!

Ruggeland

Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 22:18:50
passer ikke bullet i noen av de? eg må bare spøøre meg sjøl: ka faen feilar d deg(dåkkar)? og den siden sugar. di manglar mangen band der som skal være der!
les om bullet alle steder du finner(untatt sånne wannabe forum som dette) om bullet. der kommer det til å stå uansett at det er et metallband. og tror du VIRKELIG at du vet mer om metall enn alle andre skikkelige metalheads over hele verden? du som ikke en gang hørar på metall og sikkert bare har hørt all these things i hate av bullet,og sikkert tre andre metallsanger! da bare må jeg si igjen. forbanna dom!


å tusen takk eirik (A)
Okei:
For det første er det nok tettere mellom skikkelig metalheads på metal-archives enn de fleste andre sider på nett.

For det andre finner du ikke band du leter etter enten fordi ingen har lagt de inn der (lite sannsynlig) eller fordi de ikke er metallband (mest sannsynlig). De har prinsipper på MA, og tillater ikke hva som helst av band. Og hvis du er uenig i hva de godtar og ikke, så fuck you (vil de si).

For det tredje hører jeg på metall selv. Nå er dette ikke en diskusjon om meg, men siden du (uten grunnlag forøvrig) hevder at jeg ikke hører på metall så får jeg svare. Av band som går igjen kan jeg nevne (i tilfeldig rekkefølge):
Asgaard, Herhm, Limbonic Art, Moonspell, Arcturus, Immortal, Bathory, In Vain, The Kovenant, Khold, Dimmu Borgir, At the Gates, Black Sabbath, Pagans Mind, Susperia, Slayer, Hammerfall (mest minner), Sonata Arctica, In Flames (kun det gamle.) osv. Er ikke alt her som blir spillt like mye, men alt dette er musikk jeg hører på. Vet ikke om navnene sier deg noe, men føler jeg har mitt på det tørre når jeg hevder at det er metall hvertfall.

Jeg tror ikke jeg vet mer om metall enn andre skikkelige metalheads, jeg vil ikke engang regne meg selv som et metalhead. Men hvis du hevder at de som driver MA ikke vet hva de snakker om, da er det nok du som tar feil...
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Ruggeland

Sitat fra: eirik s på 17 september 2008, 22:28:31
Er det andre enn meg som sliter litt med konseptet med den siden (og mye av "diskusjonen" her)? "La oss ta en musikktype som i snart 40 år har vært forbundet med anti-autoritet og opprørskhet og kategorisere den ned til minste detalj. Rock on!"

Det er vel i og for seg en diskusjon i seg selv. Men hvis du er såpass inne i metall som du hevder (noe jeg ikke betviler) har du vel oppdaget innen nå at det er rimelig klare meninger om hva som er metall og hva som ikke er? Hvis det er noen som er gode til å kategorisere så er det metalheads.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Og det er en av grunnene til at jeg ikke tar mine musikk-preferanser altfor høytidelig. Få mennesker i denne verden som er så jævla pretensiøse som en gjeng black matal-folk på nachspiel, for å si det sånn.
Og personlig er jeg ikke så veldig interessert i om det jeg hører på er "metal" eller ikke. Eller i hvert fall ikke på den måten som diskuteres her ;)

RL1

Jeg er ihvertfall _HELT_ uenig med C-man.
All musikk som inneholder metaller (trommer, trompeter, munnspill, dommer-fløyter,piano o.s.v.) kan kalle seg for "metal".
Hvorfor skal du, C-man, stenge igjen sjangeren med ditt tunnelsyn?

Jeg skal selv på BFMW-konserten, og tror det kan bli et forrykende show!
MilkshakeCo.

Ruggeland

Hahahaha! Slå deg løs. Personlig synes jeg panfløyte er underrated som metal-instrument.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Roger

det jeg ikke forstår er hvorfor du tror vi bryr oss om bullet?
de er jo dårlig som du får det og kjedelig som faen

lil'mag