18 år på Bullet Konserten?

Startet av BMX Julian, 16 september 2008, 18:20:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Damir

- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

Hermann

No syns æ dåkker dommskalla ska gå å kjøp dåkker ei 50cent plate, så går dokk å høre littgranje på deijn.

Damir

Sitat fra: Hrmn på 18 september 2008, 11:04:02
No syns æ dåkker dommskalla ska gå å kjøp dåkker ei 50cent plate, så går dokk å høre littgranje på deijn.

50 cent suger ivertfall... Og bare fordi man ikke hører på BFMV betyr ikke det at man er yoyoyoyo 50 cent yo freak! :P
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

Jon

jeg syns alle skal høre på det de vil uten at alle andre skal kalle de ting og si at de er ditt og datt og at de hører på ditt og datt...

MCM

bullet for my valentine er søppel. et patetisk drittband. men for all del, kos dere på konserten. n00bs  
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

BMX Julian

n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)

eirik s

Sitat fra: Hrmn på 18 september 2008, 11:04:02
No syns æ dåkker dommskalla ska gå å kjøp dåkker ei 50cent plate, så går dokk å høre littgranje på deijn.

Bare for å understreke hvorfor vi foretrekker tyngre rock, mener du?

Roger

Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet!

syns ikke det virker sånn på de siste sidene.
hvis du har lyst til å snakke om bullet så kan DU dra et annet sted


noob

cc

Sitat fra: Roger på 18 september 2008, 15:59:47
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet!

syns ikke det virker sånn på de siste sidene.
hvis du har lyst til å snakke om bullet så kan DU dra et annet sted


noob

Du er kanskje litt forum"noob", men siden dette er en tråd om dette bandet, er det nettopp her det skal diskuteres, ikke "et annet sted".

MCM

Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)
det er gøy at du tar deg så nœr når andre snakker dritt om musikken din. bullet er bare en gjeng hånddukker.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Gerber

Sitat fra: JonBergen på 18 september 2008, 13:46:36
jeg syns alle skal høre på det de vil uten at alle andre skal kalle de ting og si at de er ditt og datt og at de hører på ditt og datt...
virkelig noe av det smarteste jeg har sett du har sagt. no hatin, haha.

BMX Julian

Sitat fra: MCM på 18 september 2008, 18:35:50
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)
det er gøy at du tar deg så nœr når andre snakker dritt om musikken din. bullet er bare en gjeng hånddukker.

Tar meg ikke nær. bare irriterer meg med dere som skriver alt mulig som dere ikke har peiling på :P

Til roger. det er jo det at jeg IKKE har lyst å diskutere om bullet! skrev bare at folk som gadd måtte sende en klagemail, ikke noe mer. det er jo dere som maser og kritiserer. jeg bare svarer. og igjen: n00b? i hva da?

Ruggeland

Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 22:56:12
Sitat fra: MCM på 18 september 2008, 18:35:50
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)
det er gøy at du tar deg så nœr når andre snakker dritt om musikken din. bullet er bare en gjeng hånddukker.

Tar meg ikke nær. bare irriterer meg med dere som skriver alt mulig som dere ikke har peiling på :P

Hadde egentlig ikke tenkt å fortsette dette, men må bare spørre: på hvilket grunnlag hevder du at vi ikke har peiling? Og hvorfor har du peiling? Du er jo tydeligvis ikke gammel nok til å komme inn på konsert engang, så hva gjør at du har mer peiling enn alle oss (og en del hundre tusen musikkentusiaster til på nett, hvis vi skal dømme ut ifra tidligere utsagn)?
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Anki


BergenTorArne

Top 5 lættiz
Sitat fra: BergenJulian på 16 september 2008, 22:54:55
og til erik:du har vel aldri sett bandmedlemmene? har sett tusen intervjuer og konserter ol. og har no aldre sett et sår på noen av di. det er jo skikkelige folk sellom di spiller metall. di er rik og alle har kone og bare så tror du virkelig at di sitter hjemme å kutter seg? det er vel sånn du kunne funnet på??<--LÆTTIZ
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 14:39:25
gidd å gå rundt å snakk drit om musikk då. tapare<--LÆTTIZ
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:36:11
LÆTTIZ-->di e helt dom andreas. Og du som postet denne filmen! nesten endå værre. trodde du var så kul og tenkte: denne filmen har helt riktig å no får di smake. du e så forbanna dom. eg vet eg e teit å sur no men eg må bare. blir så oppgitt
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 17:38:25
til eirik.
etter alt det tøyset du har skrevet her inne.<--LÆTTIZ du er vel bare sjalu siden du ikke kan være med å diskutere her inne siden du ikke kan en drit om dette?                                                   (LÆTTIZ ovenfor)     
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 22:18:50
passer ikke bullet i noen av de? eg må bare spøøre meg sjøl: ka faen feilar d deg(dåkkar)? og den siden sugar. di manglar mangen band der som skal være der!
les om bullet alle steder du finner(untatt sånne wannabe forum som dette)<--LÆTTIZ om bullet. der kommer det til å stå uansett at det er et metallband. og tror du VIRKELIG at du vet mer om metall enn alle andre skikkelige metalheads over hele verden? du som ikke en gang hørar på metall og sikkert bare har hørt all these things i hate av bullet,og sikkert tre andre metallsanger! da bare må jeg si igjen. forbanna dom! <---- LÆTTIZ


å tusen takk eirik (A)

Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 22:56:12
Sitat fra: MCM på 18 september 2008, 18:35:50
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)
det er gøy at du tar deg så nœr når andre snakker dritt om musikken din. bullet er bare en gjeng hånddukker.


Tar meg ikke nær. bare irriterer meg med dere som skriver alt mulig som dere ikke har peiling på :P<--LÆTTIZ

Til roger. det er jo det at jeg IKKE har lyst å diskutere om bullet! skrev bare at folk som gadd måtte sende en klagemail, ikke noe mer. det er jo dere som maser og kritiserer. jeg bare svarer. og igjen: n00b? i hva da?



Ser du bruker dom aka dum som argument ganske ofte, det er bra :) viser at du virkelig kan musikkleksa di :) Også kult at du syns folk med annen musikksmak enn din er noobz og wannabeez, fett :) (Tor arnesarkasme for de som er fra vang, for resten av dere, ikke les eller noe)
Tears don't fall, they crush around you :) GO BFMVFTWFFS mig
btw hater quote, det siste her har jeg skrivd
nææææh