SnowBmx, SMX, Stiga snowracer

Startet av MeaN, 23 juni 2006, 20:47:13

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Singletta

#30
du kan jo spørre Trond G. Hansen, han er jo i North legion sitt team.. tror Trond er medlem på forumet her.
shoot me if im wrong..

så bildene på North Legion galleriet, helvette! smxene var sinnsykt digge!!! fulldempet, Dirt Jam fordemper til og med, sinnsykt. grunnen til smx skal visstnok skal koste så mye (8000-9000) er sikekrt fordi demperene koster så mye, fordemperen for eksempel, den koster jo sånn ca. 5tusen, eller så er det en annen Marzochi demper eg tenker på ;)

Kløv

Sinnsykt digge, men sinsykt dyre! Er forresten veldig få som kommer nå, så det blir veldig vanskelig å få tak i... Hadde tenkt å skaffe meg en selv, men ombestemte meg etter å ha tenkt litt bedre gjennom det. En en rik kamerat av meg bestilte en for 10500! Jeg valgte å lage en Snowbmx isteden. Ikke akkurat like bra, men for så mye penger syns jeg ikke det er verdt det.
Btw, her er bilde av snowbmxen:

Hehe tror nok jeg tar av isolasjonen

Singletta

#32
den var.....spesiel... hehe. kan du poste bilde(r) fra siden, den virket litt merkelig, så ut som sykkelrammen var veldig lang.. så du hadde knabbet din søster sin sykkel (din gamle maybe), gaffelen så litt kort ut) så, så jeg styret var sånn de har på sykler for 2åringer ;) men har du prøvd den? virker den bra med liten gaffel, når jeg så hva du hadde gjort fikk jeg veldig lyst å gjøre det samme, istede for å ta min bmx, kan heller bare ta styre og styrestem og gaffel og sånt fra andre sykle rog ;) takk! du ga meg mangen ideer :P

matias

her er det en som jeg og en til har lagd.. kanskje litt inspirasjon hvis du\dere skal lage en


MariuS B.

Jævli stili ;) Menn hvor får du kjøpt sånne ski henn? Å hvilken ski er det?

matias

vi har lagd skia. eller vi har lagd hele sykkelen utennom gaffelen og styre

MariuS B.


antonb


antonb

Har du planer om å selge din Hjemmelaga Snowbmx matias?
;D

matias

hmmm ja kanskje. men jeg må først teste den, og se hvor funskjonell den er

Scurra

Sitat fra: BergenHenning ! på 19 desember 2006, 14:00:48
du kan jo spørre Trond G. Hansen, han er jo i North legion sitt team.. tror Trond er medlem på forumet her.
shoot me if im wrong..
Trond er sjelden til aldri innlogget. Det er en annen på North legion sitt team som har bruker her, og som kanskje kan svare på spørsmål: MTBNastY. Men jeg tror ikke han er på så ofte han heller.

antonb

Takk Scurra!
Hører med han. ;)

antonb

Sitat fra: matias på 19 desember 2006, 21:55:17
hmmm ja kanskje. men jeg må først teste den, og se hvor funskjonell den er

Hvor tung er den?

Eivind

hallois :) her kan du bestille north legion smx'en : http://www.northlegion.com/index.php?template=shop2
Den har jeg jævelig lyst på selv ass! må bare spar litt!..
Peace*

MTBNastY

SMX er forkortelsen på Snow moto cross, den er som en litt stor og litt tyngere enn en BMX. den er liten og leke og veldig lett og lære triks på. SMX er en god ting på vinteren da MTB/BMX/sykkel generelt ikke funker så bra.
SMX er like kul til og kjøre fort på og bare cruise. som og hoppe og ta triks.
man kan ta rails på den vis man er litt god(Som makken, team medlem.) det finnes bare psykiske grenser for hva man kan gjøre på den.
Vis man har litt kontroll på BMX/MTB/SNOWSCOOT/eller ski, kan man kjøre SMX. det er akkuratt som på ski, vis man vil svinge til høyre legger man press på venstre ski. og omvendt.Endelig har jeg som ikke gjør noe spessilt annet en og spille hockey noe og gjøre på vinters tid.


Håper dette var litt ok info.
ellers kan man lese det dem har skrevet om SMX på Adidas sine sider. http://adidas-slopestyle.com/index.php?id=winter&L=0



bilde av meg som tar tailwhip.(jeg sette det ikke ennå på MTB) men lander det ofte på smx.
RAILS
[img]http://adidas-slopestyle.com/typo3temp/pics/e827c41c3c.jpg[img]
Ikke bare for di jeg kjører på smx teame men dette er noe av det mest geniale jeg har testet.
det er like kjekt som og sykle! anbefales på det varmeste!! :)