SnowBmx, SMX, Stiga snowracer

Startet av MeaN, 23 juni 2006, 20:47:13

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MeaN

Her er den video om sjølvlaget snø-bmx eg snakket om, jeg synes 360 og tailwhip og barspin var kult. 8)
http://video.google.com/videoplay?docid=-2429427106943722415
enjoy. :D
zup?

harry

Den har vært lastet på hær før for lenge siden tror jeg. Ser døds gøy ut, synd vi har så lite snø her i sør:(

Thomas

Sitat fra: MeaN på 23 juni 2006, 20:47:13
Her er den video om sjølvlaget snø-bmx eg snakket om, jeg synes 360 og tailwhip og barspin var kult. 8)



http://video.google.com/videoplay?docid=-2429427106943722415

enjoy. :D



Feeet film! :D Btw, SMX!!!!!

Jeg hadde en film en gang som jeg fikk fra en kar i canada. Hadde han på msn siden han sa han også drev med bmx. Men jeg vet ikke om han løy da! Men den filmen var helt sinnsyk! rundt 1-2 år gammel. De tok frontflip, backflip(360/tailwhip) masse sjuke ting, veit ikke om noen av dere andre her har sett den. Men han ene knekker nesa i slutten når han prøver på en flip :P
-Sgitnuar_

Singletta

wee så digg? har de festet bmx styre og styrestemme på rattkjelken?

cc

#4
Vedlagt her er en zip med bilder. Der kan dere se hva vi gjorde på et par timer en kveld for et par år sida. Så sløve er vi at vi aldri fikk sveisa siste biten, og fikk aldri prøvd den. Men fort gjort iaf.

Kanskje dere vil se disse også:
Snowbmx film 1
Snowbmx film 2

TomasN

nå fikke je plutselig LITT lyst på snø igjen etter å ha sett filmene cc la ut!

BergenTorArne

Er jo ikke så vanskelig å fixe noe som ligner på bmx ut av en rattkjelke da.. trenger ikke styrestem heller... bare finn et gammelt bmx-styre og en rattkjelke, kapp av rattet som er på kjelka og sveis på bmx-styret! det funker bra det.. mange i klassa mi som har det. Men jeg syns snowmoto er bedre! da står du oppreist, det føles litt mer ut som en bmx og trixa kan tas på samme måte som på en vanlig bmx!
nææææh

dude så det holder!!!

hvordan lagde du den syykt fete doningen der?

JanPhilip

hva er en snow moto? Det er et norskt firma som lager noen doninger som man kan bruke i ski anlegget, de har tilogmed demper tror jeg .P

Ruggeland

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

rag

ser drit råt ut
skal pråve det
til vintern

BeatPack

Samma her det der skal jeg prøve....! Smooht :o

børny

sweet shit det der meg å en venn skal sveise en i sammen det blir nokk fett

BergenTorArne

Sitat fra: børny på 27 august 2006, 22:29:44
sweet shit det der meg å en venn skal sveise en i sammen det blir nokk fett

blir nok bedre å kjøpe en da... selv om det koster litt...
nææææh

Jacko

#14
Jeg har planer om og kjøpe en sånn smx som er på north legion sia når de blir lagt ut på presale...
ser jo helt sykt kult ut.

Noen som kanskje vet en ca pris hva dissa doningene koster?