Shady photosesh..

Startet av Kristian, 4 februar 2009, 20:29:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Kristian

Hejhej, hallå!

Meg, Mads og Sondre hadde en mikroskopisk session på Samsen her om dagen.
Jeg var syk og har ikke fungerende sykkel, så jeg tok med kamera.
Jeg fikk låne blitz og trådløse sendere av Mads.
Her er de to som ble brukende:

Mads: Icepick på verdens mest shady subbox, som vi måtte finne masse planker for å støtte.


Mads: Wallride på en vegg som bouncer som en trampoline. Det smeller.. høyt.


Je, på tide å få posta noe fra KRS, selv om det var ikke det store.
Chea!
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Gerber

frikka fresh, u guice! fett-ish :D

NaaDeN

Chea, nice kristian :) jeg vil også ta bilder, men når jeg har med kamera blir jeg alltid så slapp :P gidder ikke, vil sykle selv. + jeg er fattig fortiden så når jeg får penger til og bygge ferdig sykkelen så skal jeg spare til blitz og linse :P..

jeg vet du har 450 D du også? hva blitzer og linse bruker du?

Kristian

Sitat fra: BatMan på  4 februar 2009, 21:32:41
Chea, nice kristian :) jeg vil også ta bilder, men når jeg har med kamera blir jeg alltid så slapp :P gidder ikke, vil sykle selv. + jeg er fattig fortiden så når jeg får penger til og bygge ferdig sykkelen så skal jeg spare til blitz og linse :P..

jeg vet du har 450 D du også? hva blitzer og linse bruker du?

Det er mads sin blitz. Nikon SB-600 eller 800 om jeg ikke tar helt feil.
Bruker noen små, fede trådløse sendere, så jeg kan stille blitzer andre plasser rundt i rommet, ikke bare på toppen av kamerahuset. Skal ha noen sånne:)
Linsa er bare random standard Cannon 18-55mm EF.
10mm Fisheye kommer om ikke så altfor dritlenge til. Canon håper jeg. Blitz er også bestillt
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

* aka mads

SB 800 og små firekanals motakere og sender. Veldig greit i bruk!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

MCM

ser du har fått deg et grovt skjegg Mads
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.