NY HOW-TO IDAG ! FEEBLE GRIND HARD 180

Startet av Eliasreite, 27 oktober 2011, 17:09:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


Dapp

hadde vært mye fetere om du lagde en tråd å postet alle "How-to"ene der. så bare lager du updates vær torsdag! anyway, fett konsept! Hm, How to manual 180?

Eliasreite

takk :D jeg vet ikke helt hva som kommer neste uke ! har ikke rukket å filma så veldig mye i det siste pga. dårlig vær men kanskje how to smith ! manual 180 kan jeg også ta ! hvordan lager jeg en slik tråd dapp ? :D

Eliasreite

sann jeg har gjort det nå du tenker på ? :)

Eliasreite


Eliasreite

jeg får se hva jeg får filma :) akkurat nå styrter regnet ned så da må de bli i et p-hus :D

Waldemar


Eliasreite


Eliasreite


Eliasreite

kult det :) filma for how to 540 tap i et p-hus idag men klippa var helt elendige fordi det var så mørkt der ! så tror how-to smith kommer neste uke :) er det eneste jeg har klipp til

Eliasreite

ja det kan jeg :) er egentlig ikke så mye å si om det trikse da. er liksom det vanskeligeste trikset å lære men det enkleste trikset å gjøre..

SkedsmoSimen

tror fredrik er fæn.

krølle

tror vi alle er det! lag how to smith 180 !!!!!

Eliasreite

Sitat fra: krølle på 30 oktober 2011, 00:30:40
tror vi alle er det! lag how to smith 180 !!!!!


kan bare oppo smith 180 men det er omtrent det samme da så kan gjøre det ;)

Eliasreite

Sitat fra: fredrik69 på 29 oktober 2011, 22:53:05
hvor mye veier din sykkel min veier 14\13 kg lurer på om den er for tung for meg? og dra opp


har ikke peiling ! haha men jeg har benny L ramma og den er veldi enkel å dra opp i manuals ! vedder på den veier sånn 10-12 kg