er dette flatland eller street?

Startet av Bennern, 11 august 2006, 09:35:48

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Hadde ikke trengt å mute ham for min del, Christopher.
Gammel? Ja.
Fyllik? Det hender det også.
Noe overvektig? Muligens, mest på grunn av fyllik-tendensene, tenker jeg.
Om jeg kan noen tricks? Hehe. Et par-tre, i hvert fall.
Hvis det stemmer at du er 14 år, så vant jeg mitt første NM det året du ble født, og lærte mitt første tricks 8 år før det igjen. Ikke at alder egentlig betyr så mye, men det var du som tok det opp.
Her er et forslag: Jeg så at du likte P.I.G.-ideen min. Jeg utfordrer deg herved til en P.I.G.-konkurranse oss to i mellom (kanskje under NM?). Og vi kan godt kalle det K.R.I.$.$.E.R.E.N.S.T.O.R.D.U.S.T. Uansett vedder jeg på at jeg ikke får en bokstav før du har alle sammen. Avtale?


Nicco

Jeg setter penga mine på at kri$$ vinner!
Noen som vedder imot? ;D

SK

Sitat fra: eirik s på 21 august 2006, 18:35:11
Hadde ikke trengt å mute ham for min del, Christopher.
Gammel? Ja.
Fyllik? Det hender det også.
Noe overvektig? Muligens, mest på grunn av fyllik-tendensene, tenker jeg.
Om jeg kan noen tricks? Hehe. Et par-tre, i hvert fall.
Hvis det stemmer at du er 14 år, så vant jeg mitt første NM det året du ble født, og lærte mitt første tricks 8 år før det igjen. Ikke at alder egentlig betyr så mye, men det var du som tok det opp.
Her er et forslag: Jeg så at du likte P.I.G.-ideen min. Jeg utfordrer deg herved til en P.I.G.-konkurranse oss to i mellom (kanskje under NM?). Og vi kan godt kalle det K.R.I.$.$.E.R.E.N.S.T.O.R.D.U.S.T. Uansett vedder jeg på at jeg ikke får en bokstav før du har alle sammen. Avtale?



Hm...du har sykla 22 år? han har sykla 2uker :P tror du vinner ;D
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

shitkid^^


cc

Bildet av sykkelen det ble snakket om er nok blitt lastet opp på en annen side og linket til, og så har den fila blitt slettet fra den andre siden, så nå kan man ikke se bildet her i posten lengre. Emnet er nok mer enn ferdig "diskutert" uansett, så jeg låser denne.