FACTORY JAM 2009

Startet av RL1, 14 oktober 2008, 21:39:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

RL1

Ja, folkens! Det er under 6 måneder til Factory jam tar kontrollen over Trondheim.
Datoen er visst nok satt til 3-5 april! Flest mulig må sette av denne tiden av året til nettopp dette.
Siden det ikke har vært NM i år, finnes det vel egentlig ingen unnskyldning for ikke å stille.

Vet at det virker som i tidligste laget, men siden det er mange her som driver med vinteraktiviteter så er påska i stor fare for å bli brukt til appelsin-race på fyrstikker. Etter hva jeg har funnet ut, så er dette i begynnelsen av påska (5. april er palmesøndag).

Et tips til overnatting (hvis du ikke får kapra en kvadratmeter hos en av de lokale) er Trondheim vandrerhjem, som er 5 min med sykkel fra Trikkestallen.

Sånn, nå vet dere det. Håper så mange som mulig kommer!
MilkshakeCo.

Jon

åååh... Jeg vet ikke om jeg kan sykkle da.. Tror jeg kommer til å være skadet fortsatt da..  :'( :'( :'(

Kristian

Hmm, Større sjangse for at flere stiller hvis det IKKE er i påsken da, som er en flittig brukt ski/brett-turtid. teit ord.
Kanskje jeg stiller i år! håper det..
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

NaaDeN

Hååper jeg forlov og har tid ass!  :)

eirik s

Sitat fra: Kristian på 14 oktober 2008, 21:55:25
Hmm, Større sjangse for at flere stiller hvis det IKKE er i påsken da, som er en flittig brukt ski/brett-turtid. teit ord.
Kanskje jeg stiller i år! håper det..

Kom masse folk i år da.

mathias94

Jeg kommer så lenge det ikke blir samme tid som dram jam!

Tjalve

jeg kommer! må bare bli frisk først :D
box fresh

SK

Jeg kommer uten sykkel, bare for og plage Roger.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Truls

alla må komme. ikke snakk om å droppe factory, ikke for dram-jam eller pinglete snø sporter....
EMO is fun

Anki

Kan desverre ikke komme da. Skal stå på ski hele påska.

NaaDeN

Truls? trodde du hata kids? får vel får mye av dem på jobbn ^^eller er det bare på forumet? :Phaha

Andy K

Vi forventer hele bmx.no. Slik at alle som kaster piss på forumet kommer fram å viser hva de kan.

Ruggeland

Jeg er så down som det er mulig.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SK

Sitat fra: Kampen på 14 oktober 2008, 23:23:09
Vi forventer hele bmx.no. Slik at alle som kaster piss på forumet kommer fram å viser hva de kan.

word
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.