Satser på å male på Arena Bekkestua Mandag 28/8?

Startet av Martin NØFF, 9 august 2006, 14:54:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Martin NØFF

Dette innlegget fungerer som oppslagstavle og oppdateres jevnlig.

Oppdatering 27/8

Etter mye fram og tilbake er det klart for å male rampene på Bekkestua. Satser på å dra dit Mandag 28 kl 18:00.
Stig har kjøp inn masse ruller så her er det jobb for flere. Håper det kommer en gjeng så vi blir fort ferdig.

Martin


Oppdatering 22/8
Stig har ikke fått tak i maling så det blir ingen jobbing i kveld. Beklager sen tilbakemelding men jeg fikk nettopp vite det selv.
Stig regner med å være klar til Torsdag. Skal si fra så fort jeg vet sikkert.

Martin

Oppdatering 20/8
Boksen er nå mer eller mindre ferdig med unntak av bakveggen. Foreslår at dere prøver den og tar en tenkepause før vi gjør resten.
Så en trapesformet boks med bakvegg i bruk på TV forleden og den så ut til å funke meget bra. Kanskje skal vi gå tilbake til Christophers opprinnelige design.

Tirsdag har Stig planlagt å behandle (male) rampene så da er det "all hands on deck". Ikke lett å være så mange når vi skal snekre, men til malejobben trenger vi masse folk så alle som kan oppfordres til å stille.

Tirsdag får vi også ta en prat om BMX åpningsdagen også. Fredag 1. september er det offisiell åpning med konger og dronninger. Da vil Stig gjerne ha hjelp til å lage en kort men hysterisk oppvisning. Håper noen kan hjelpe ham med det.

Lørdag 2. september er det BMX åpningsdag. Denne dagen er det kun sykler som gjelder og dere står fritt til å bruke dagen slik dere selv har lyst. Mitt forslag er et soul jam. Ikke noe konkurranse, ikke noe stress, bare samle en masse folk og utforske mulighetene i den nye parken. Er det ikke det som er sjelen i BMX? Uansett, Lørdag er deres dag og dere bruker den slik dere vil.

Martin NØFF


Opprinnelig innlegg var:
Vurderer å ta en tur for å snekre litt i kveld. Drar opp i 6-7 tiden. Noen flere som kan?

Martin

cc

Hadde ikke tid i dag, Martin. Takk for at dere står på.

cc

Boksen må stå ferdig denne uken, før rengjøring og maling i hallen og åpning 1. sept.

eirik s

Hvis noen har bil er jeg med, jeg...

Martin NØFF

Skal vi ta en sjau på Tirsdag?
Fikk bygget den andre launch'en nesten ferdig sist Torsdag.
Er redd vi må flytte plata litt på den første for at det skal stemme med kanten nederst ved gulvet.
Måtte gjøre om på samme måten når jeg bygget nummer to men det går ganske fort å rette på.
Christopher, har du planene klare for midtdelen?

Martin

Catha

Sitat fra: cc på 13 august 2006, 20:25:42
Boksen må stå ferdig denne uken, før rengjøring og maling i hallen og åpning 1. sept.

Jeg har en uke nå hvor jeg gjør nada, så trenger dere noen til rengjøring eller maling så.. stiller jeg opp.. jeg bor 10min fra bekkestua.. så...

Martin NØFF

Neste snekredag er Torsdag 17/8 kl 18:00

Martin NØFF

Sitat fra: Cath på 14 august 2006, 01:20:25
Sitat fra: cc på 13 august 2006, 20:25:42
Boksen må stå ferdig denne uken, før rengjøring og maling i hallen og åpning 1. sept.

Jeg har en uke nå hvor jeg gjør nada, så trenger dere noen til rengjøring eller maling så.. stiller jeg opp.. jeg bor 10min fra bekkestua.. så...

Cath

Stig Fallingen i Bærum Kommune vil gjerne ha hjelp til å male ramper så si fra her om du kan hjelpe til.

Martin

Catha

Jada.. jeg kan sikkert hjelpe til.. når skal det males? har skolestart på mandag..

Martin NØFF

Hei Cath

Kan du ringe Stig på tel 95940462 å høre hva han har tenkt!
Stig en trivelig kar og glad for all hjelp han kan få.
Der er gørbra at du og de andre BMX'erne stiller opp!
Det gir oss masse credits hos kommunen og legger lokk på alle sk8-ottor
som vil stenge sykler ute fra hallen.
Uansett håper jeg du tar en tur i kveld og ser hvordan hallen ser ut nå.

Martin

cc

Fikk sms fra Martin, han var der på lørdag og gjorde ferdig toppen av boksen, så nå skal den være klar til bruk. Tusen takk for kjempeinnsats Martin!

Martin NØFF

Endelig kom jeg på passordet. Se oppdatering av første innlegget.

Martin

Martin NØFF

Stig har ikke fått tak i maling så det blir ingen jobbing i kveld. Beklager sen tilbakemelding men jeg fikk nettopp vite det selv.
Stig regner med å være klar til Torsdag. Skal si fra så fort jeg vet sikkert.

Martin NØFF

Etter mye fram og tilbake er det klart for å male rampene på Bekkestua. Satser på å dra dit Mandag 28 kl 18:00.
Stig har kjøp inn masse ruller så her er det jobb for flere. Håper det kommer en gjeng så vi blir fort ferdig.

Martin